
всвязи с этим

! | "Admin": |
Ваше сообщение направлено в Укрзалізницю |
! | "Admin": |
На Ваше запитання отримано відповідь за підписами заступника голови дорожньої профорганізації Придніпровської залізниці А.Лейка і заступника головного інженера Ю.Тищенка: «Звернення колективу лінійних електромеханіків СЦБ і зв’язку розглянуто керівництвом залізниці. Оплата за проїзд здійснюється згідно з Порядком оплати працівників ДП «Придніпровська залізниця» за службовими потребами у внутрішньому та міжнародному сполученні, затвердженим наказом начальника залізниці від 30.12.2011 р., № 1068/Н. Структурним підрозділам доведено порядок придбання, обліку, зберігання, видачі, повернення та дисциплінарної відповідальності за використання абонементних квитків. Надано роз’яснення щодо відшкодування понесених працівниками витрат на проїзд за службовими потребами та видачу грошових коштів під звіт готівкою на руки або шляхом перерахування на зарплатну картку. У разі, якщо працівник не додав оформлені проїзні документи до документів, що підтверджують виїзди (маршрутні листи, плани-графіки, відомості обліку роз’їздів тощо), понесені витрати на проїзд йому не відшкодовувались. 9.04.2012 р. проведено селекторну нараду з питань порядку оплати проїзду працівників за службовими потребами вже з підключенням службового зв’язку електромеханіків, що дало можливість провести роз’яснювальну роботу з ними безпосередньо». |
Admin написав:Собщение перенесено из темы "Питання-Відповіді"
rom01256789 » 18 май 2012 10:58 am
...за каждую форму работник платит 15процентов ,остальные платит дорога ,
! | "Admin": |
Шановний Ілля! Дозвольте нагадати Вам, що саме завдяки наполегливості Ради профспілки, яка неодноразово порушувала це питання на апаратних та селекторних нарадах, зустрічах із керівництвом Укрзалізниці, офіційно зверталася на адресу Укрзалізниці з вимогою вжити термінових заходів щодо нормалізації ситуації з оплатою службового проїзду залізничників, у т. ч. посилаючись на численні нарікання членів профспілки, висвітлені на нашому сайті, вдалося домогтися підписання Генеральним директором В.Козаком доручення про усунення недоліків у оплаті проїзду залізничників за службовими потребами від 25.04.2012 р., № Ц-1/391. Зокрема, у документі наголошено, що у подальшому кожен випадок звернень працівників залізничного транспорту щодо незадовільного стану забезпечення оплати проїзду за службовими потребами буде розглядатися Гендиректором особисто з прийняттям відповідних рішень. Це звернення передбачає зазначення в ньому конкретної інформації про залізницю, структурний підрозділ та прізвища причетних осіб. Проте таких звернень не надходить. Звичайно, краще ховатися за безликість форуму, анонімно висловлюючи своє незадоволення, ніж відкрито виступити на захист себе та своїх колег. І до тих пір, доки всі залізничники не будуть готові висловити свою солідарність, а ладні лише на анонімні заяви, жодна профспілка не в змозі буде їм допомогти. Що стосується адреси та службових телефонів Генерального директора, то вся контактна інформація є загальнодоступною і розміщена на офіційному сайті Укрзалізниці. Відділ соціально-трудових відносин та побутової роботи Ради профспілки |
! | "Glavred": |
Шановний Володимире! Цією пільгою користується багато залізничників, і це добре. Що можна порадити у Вашому конкретному випадку... Не засмучуйтеся, а шукайте інші варіанти. Згідно з Рішенням 39 Ради залізничних адміністрацій СНД, передбачено пільговий проїзд залізничників по країнах СНД за транспортною вимогою форми 6 лише у прямому сполученні (тобто без пересадок). Сподіваємося, що Ви знайдете оптимальне рішення. |
! | "Admin": |
Оскільки Ви не вказали свого місця роботи, зверніться, будь-ласка, до голови профорганізації вашого структурного підрозділу або в терком. |
! | "Admin": |
Починаючи з 6 квітня 2013 року, оформлення проїзних документів на поїздку залізничним транспортом здійснюватиметься з внесенням до проїзних документів прізвища та імені пасажира. Дане нововведення врегульоване постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2013 року № 160 «Про внесення змін до Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом». Пунктом 22 цього Порядку зазначено вичерпний перелік документів, які посвідчують особу, необхідних для посадки в поїзд (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України, посвідчення особи моряка, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи на повернення в Україну, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення водія, посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, проїзний документ для виїзду за кордон особи, яку визнано біженцем, та особи, яка потребує додаткового захисту, довідка про звернення за захистом в Україні, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, картка мігранта, посвідчення біженця, проїзний документ біженця, паспортний документ іноземця та особи без громадянства). Всі ці документи державного та міжнародного статусу видаються державними органами та мають достатню ступінь захищеності. До них не віднесено жодні службові посвідчення, а не тільки залізничні, в т. ч. працівників державних органів влади, правоохоронних органів тощо. Відділ соціально-трудових відносин та побутової роботи Ради профспілки |
! | "Admin": |
Наказом Укрзалізниці від 13.12.2011 р., № 648-Ц встановлено Порядок оплати проїзду працівників залізничного транспорту за службовими потребами у внутрішньому та міжнародному сполученні. Зазначеним Порядком встановлено, що працівникам, які мають роз’їзний характер роботи, витрати на проїзд відшкодовуються на підставі відомості обліку роз’їздів (ФРУ-12), маршрутних листків, планів-графіків, журналів обліку тощо, тобто тих документів, які підтверджують виїзди, та доданих до них оформлених проїзних документів. При цьому форми документів, які підтверджують виїзд, визначаються керівником підприємства. Підприємство для оплати проїзду працівників, які мають роз’їзний характер роботи, на підставі розпорядчого документа керівника може видавати кошти під звіт шляхом видачі готівки на руки або перерахування грошових коштів на зарплатну картку. Тобто проїзд працівників залізничного транспорту за службовими потребами має здійснюється за рахунок коштів підприємств і організацій залізничного транспорту. Відділ соціально-трудових відносин та побутової роботи Ради профспілки |
zevic написав:Нехочу называть поименно отцов этого с позволения сказать нововведения. Они всем известны.
Эту мульку они придумали для того чтобы усложнить процесс оформления и возврата денег за проезд в расчете на то, что большая часть работников этим идиотизмом заниматься не будет.
В принципе цель достигнута. Почти все работяги ездят по проездному "сигнальный жилет" по принципу возьмут хорошо, не возьмут тоже нормально.
Повернутись до Соціальний захист
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість