забезпечення паливом

забезпечення паливом

Повідомлення tven » Чет, 28 жовтня 2010 10:57 am

В підприємствах пасажирської служби на вагони видається вугілля, яке не відповідає нормам щодо тепловіддачі та кількості.
Прошу розмістити документи, які встановлюють норми видачі вугілля на вагони, розтлумачують його якісний відбір та кількісне забезпечення. Дякую. :!:
tven
 
Повідомлення: 71
З нами з: Пон, 08 лютого 2010 7:15 pm

Повідомлення Malskiy » Чет, 28 жовтня 2010 12:46 pm

вхідний контроль якості вугілля має проходити на ТНТС залізниць, а не безпосередньо при передачі його на кожен пас_вагон, де зробити це з урахуванням методології, шлаків, зольності, коефіцієнтів тепловіддачі фактично не можливо...
у вашому віипадку вхідний контроль має проходити при надходженні вагона з паливом на ВЧ відповідною комісією з вхідного контролю, а в разі надходження палива низької якості - завернути його назад за рахунок постачальника.
що стосується якісного відбору, то врегульовано це наказами УЗ:

- № 61-Ц 2007 року "Про затвердження та ведення в дію Примірного порядку проведення вхідного контролю вугілля"

- № 440-Ц 2005 року "Про затвердження та введення в дію „Настанови про порядок та методи вимірювання твердого палива на ТНТС"

- № 117-Ц 2003 року "Про затвердження та введення в дію "Інструкції з нормування витрат тепла і палива для стаціонарних установок залізничного транспорту (поагрегатний і укрупнений методи розрахунку)" (що правда це не стосується пас_вагонів)
Зображення
Аватар користувача
Malskiy
Активний дописувач
 
Повідомлення: 373
З нами з: Пон, 19 лютого 2007 2:36 pm
Звідки: Україна, м.Київ, вул. Першаліпша 8...

Повідомлення tven » Чет, 28 жовтня 2010 3:28 pm

Щиро дякую, пане Ярославе. Чи не дістану Вас проханням відповісти на це питання з точки зору норм видачі вугілля, його якість, маркування, кількість не на підприємтсво, а конкретно на пасажирські вагони для їх опалювання ? Є якийсь документ, де в залежності від температури оточуючого повітря розписані норми видачі вугілля на вагони та зазначена марка, якість. Прошу викласти, адже те, що видається зараз, вугіллям можна назвати лише умовно.
Ще раз перепрошую. :roll:
tven
 
Повідомлення: 71
З нами з: Пон, 08 лютого 2010 7:15 pm

Повідомлення Malskiy » Чет, 28 жовтня 2010 4:03 pm

питанням мене взагалі дістати доволі важко...... але не на всі запитання особисто я знаю відповіді і з льоту можу відказати.......можливо ще хто з форумчан підкаже, можливо й я накопаю.....
принаймні нормами видачі на вагон залежать від марки вугілля...... а на опалення вагонів не може застосовуватись енергетичне вугілля, а виключно сортове. це що до норм видачі...
що ж до якості, то як вже казав "визначити на зуб" при екіпіровці вагона відповідність якості ви навряд чи зможете, бо то ціла процедура...... для того й існують відповідні комісій, а в разі потреби й інспекції з вхідного контролю на залізницях - то їх пряма задача........ от туди і треба б було "барабанити"
Зображення
Аватар користувача
Malskiy
Активний дописувач
 
Повідомлення: 373
З нами з: Пон, 19 лютого 2007 2:36 pm
Звідки: Україна, м.Київ, вул. Першаліпша 8...

Повідомлення Malskiy » П'ят, 29 жовтня 2010 12:01 pm

питання опалення пас_вагонів обумовлено Інструкцією по технічному обслуговуванню опалювальної установки пасажирського вагона (ЦЛ-0024), затверджена наказом УЗ від 29.12.2000 № 632-Ц (додав до переліку виробничих документів).
Норма видачі вугілля на одну вагоно/добу (з зазначенням сортовості) залежно від температури повітря вказані в таблиці 1 цього наказу.

Зображення
Зображення
Аватар користувача
Malskiy
Активний дописувач
 
Повідомлення: 373
З нами з: Пон, 19 лютого 2007 2:36 pm
Звідки: Україна, м.Київ, вул. Першаліпша 8...

Повідомлення tven » П'ят, 29 жовтня 2010 8:00 pm

Дякую, пане Ярославе. Сподіваюсь, Ви усвідомлюєте важливість питання...Дякую.
tven
 
Повідомлення: 71
З нами з: Пон, 08 лютого 2010 7:15 pm


Повернутись до Охорона праці

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість