Працівники, чиї роботодавці не змогли опрацювати їхній лікарняний та подати за ним заяву-розрахунок у зв’язку із бойовими діями, можуть самостійно звернутись до Фонду соціального страхування України для отримання допомоги по вагітності та пологах, тимчасовій втраті працездатності та на поховання, – повідомляє ФССУ.

 

Для цього застраховані особи можуть звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду – за місцем тимчасового перебування внаслідок евакуації, за місцем реєстрації тощо.

 

Перелік та контакти відділень ФССУ, які здійснюють прийом в умовах воєнного стану, оновлюються за посиланням.

 

Напряму працівнику може бути нарахована:

– допомога по вагітності та пологах;

– допомога по тимчасовій втраті працездатності;

– допомога на поховання.

 

Кошти будуть перераховані на спеціально відкритий для працівника поточний рахунок або особисту банківську картку.

 

Слідкувати за станом фінансування можна у телеграм-каналі ФССУ.

 

Необхідні документи

 

Для призначення матеріального забезпечення застраховані особи повинні мати при собі паперовий листок непрацездатності або е-лікарняний. Також варто підготувати копії таких документів: першої-четвертої, одинадцятої-шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу; реєстраційного номера облікової картки платника податків. За наявності також подаються інші документи, передбачені у Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління ФССУ від 24.01.2017 № 8. Довідка про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагається.

 

Зверніть увагу! Допомога надається безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду у разі, якщо роботодавець не подав заяву-розрахунок за листком непрацездатності.