Запитання - Відповідь

В даному розділі надаються роз'яснення фахівцями Ради профспілки
До уваги користувачів!
Розділ "Запитання - Відповідь"
Шановні спілчани!
Для того, щоб фахівці Ради профспілки могли швидко і змістовно підготувати відповідь на ваші запитання, слід дотримуватися таких вимог:
• сформулювати запитання конкретно, стисло;
• вказати структурний підрозділ, у якому виникла проблема.
Для висловлення думок, обміну враженнями та ведення дискусій використовуються інші розділи форуму.
УВАГА! Ваше запитання буде видалено, якщо:
п. 1. – буде вжито нецензурні, непристойні або наклепницькі вирази, образливі
випади на адресу конкретних осіб, профспілки;
п. 2. – буде по суті коментарем або міститиме розмірковування загального характеру;
п. 3. – вирішення питання не входить до компетенції Ради профспілки.

Питання, розміщені раніше, можна переглянути тут

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Иванов » Сер, 19 вересня 2018 5:21 pm

№ 3361

Как проффсоюз намерен реагировать на заявления некой особы по имени Андрей Рязанцев, который выдает себя за директора по экономике и финансам Укрзализницы о намерении сократить 100 тысяч железнодорожников? Не являются ли такие намерения поводом устроить всеобщую забастовку железнодорожников с полным прекращением движения поездов? Поддержит ли профсоюз забастовку?

 !  "Admin":
Питання забезпечення зайнятості у залізничній галузі є одним із основних напрямів роботи профспілки залізничників і транспортних будівельників України. Протягом останніх років Рада профспілки неодноразово отримувала усні пропозиції щодо скорочення чисельності працівників. Проте позиція профспілки однозначна – ПАТ «Укрзалізниця» має дотримуватись зобов’язань за Галузевою угодою, а саме: скорочення чисельності працівників повинно відбуватися лише у випадку скорочення обсягів робіт і, в першу чергу, шляхом природної плинності кадрів. Звільнення працівників за скороченням чисельності застосовується лише як вимушений захід, а їх працевлаштування проводиться на підприємствах галузі у порядку, визначеному законодавством.
Також повідомляємо, що в разі отримання офіційних пропозицій щодо майбутніх скорочень, Рада профспілки буде діяти відповідно до повноважень, наданих законодавством та Галузевою угодою.
Правова інспекція праці Ради профспілки
Иванов
 
Повідомлення: 12
З нами з: Пон, 04 квітня 2016 9:11 am

Re: Запитання - відповідь: дискусія

Повідомлення dim9023 » Пон, 24 вересня 2018 7:39 am

№ 3362

Добрый день, я електро монтер тяговой подстанции 4 розряда, у меня есть высшее образование могу ли я на основании его получить 5 розряд

 !  "Admin":
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, випуск 66 «Залізничний транспорт і метрополітен» електромонтер тягової підстанції для отримання 5-го розряду повинен мати такі кваліфікаційні вимоги: Професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією електромонтера тягової підстанції 4 розряду – не менше 1 року.
Якщо технологічним процесом передбачено виконання робіт 5 розряду, а у штатному розписі наявна вакантна посада електромонтера тягової підстанції 5-го розряду, то Ви можете написати заяву на ім’я керівника підрозділу для здачі іспитів та присвоєння вам вищого кваліфікаційного розряду.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки
dim9023
 
Повідомлення: 1
З нами з: Пон, 24 вересня 2018 7:34 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення AK__84 » Вів, 25 вересня 2018 11:25 am

№ 3363

Здравствуйте!Подскажите как правильно написать заявление на возвращение выслуги.В 14 году в связи с боевыми действиями уволился с депо,а в 17 устроился.В трудовой книжке уволен и принят других записей нет.Знаю что выслугу возвращают в других депо.У нас на встречу не идут.

 !  "Admin":
Згідно з пунктом 7 Положення про порядок виплати надбавки за вислугу років працівникам підприємств і організацій залізничного транспорту визначено, що «При звільненні працівника за власним бажанням, крім зазначених випадків, стаж роботи для виплати надбавки за вислугу років не зберігається».
Враховуючи, що Ви не вказали статтю Кодексу законів про працю, за якою були звільнені, ми припускаємо, що це було за власним бажанням. Тому комісія підрозділу відповідно до зазначеного Положення відмовила.
Але ще є комісія вищестоящого органу, яка може приймати рішення про збереження стажу роботи для виплати надбавки за вислугу років. Тому Вам необхідно звернутись до центральної комісії регіональної філії (залізниці) із заявою, в якій вказати причини звільнення, а також додати копію трудової книжки. Рішення комісії вищестоящого органу є остаточним.
AK__84
 
Повідомлення: 1
З нами з: Вів, 25 вересня 2018 11:15 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення vasilko » Чет, 27 вересня 2018 11:39 am

3364

Вітаю, хочу дізнатися думку профспілки як позначиться на зарплаті залізничників такі дії керівників Укрзалізниці . ПАО «Укрзалізниця» 27 вересня представила оновлений корпоративний логотип. «Тепер він поєднує кращі традиції компанії та її потужний потенціал розвитку», - заявили у прес-службі компанії. Презентація відбувається на Центральному залізничному вокзалі Києва. На першу колію вокзалу «Київ-Пасажирський» буде подано пасажирський та вантажний потяги, забрендовані новим логотипом, присутнім продемонструють зразки брендованої продукції. В яку ціну обійшлося розроблення та втілення даного логотипу та чим так недогодив старий логотип?

 !  "Admin":
За роз'ясненням з питання, що Вас цікавить, зверніться, будь ласка, до "Укрзалізниці"


vasilko » Нед, 02 грудня 2018 4:15 pm
Як зрозуміло з відповіді на питання 3364 у профспілки немає думки. Цікаво ? Тоді наступне запитання : це просто відписка, чи профспілкові лідери дійсно не мають своєї думки, а значить і своєї позиції. А що тоді є ? Рабська покірність адміністрації, тоді для чого за бездіяльність профспілкових лідерів платити внески, які забезпечують їм стабільну зарплату. Вам не соромно за таку відповідь ?

 !  "Odinn":
Мнение не профсоюза, а человека.
Что и как в себе соединяет новый логотип - вопрос исключительно воприятия и при том восприятия субъективного. В сети можно найти по поводу нового логотипу массу восторженных отзывов, но еще больше можно найти отзывов критических. Как о самом логотипе, так и об идее создания нового логотипа.
В то же время шаг по внедрению нового логотипа напоминает старый еврейский анекдот "Купи козу!". С той только разницей, что новый логотип не покупался. Укрзализныце его "подарили". Но и тут не обошлось без сюрпризов - компания, которая его разработала, похоже взяла за основу одну из своих старых работ.
Ладно, попробуемрезюмировать Ваши вопросы:
1) Разработка логотипа обошлась УЗ бесплатно. Внедрение - нужно считать. Учитывая, что новый логотип будут ставить преимущественно на новых "товарах" - не сильно дорого (хотя на презентацию, нужно полагать, подзатратились)
2) Кому это нужно и кому мешал старый логотип? Многим. Многим юным и креативным. Ибо как это "новая" компания и со старым логотипом? Напоминает борьбу с Советским комунизмом в наши дни (его уже лет -дцать как нет, но с ним активно продолжают бороться. Других ведь проблем нет. Нужно переименовать города, валить памятники и прочая). Но тут, как говорится, кто платит, тот и заказывает музыку.

P.S. ОЧень хорошо и правильно, что Вы задаете вопросы, что пытаетесь повлиять на деятельность профсоюза, но Профсоюз - это не Совет профсоюза и даже не профком. Профсоюз - это все те железнодорожники, которые в него входят, которые делают членские взносы и избирают "избранных" на представление своих интересов.
Посему Ваше законное право задавать вопросы любому выборному органу профсоюза (начиная от профкома, заканчивая Советом профсоюза), на которые Вы можете получить ответ. Но не забывайте что ответы Вы получаете в рамках тех компетенций, которые имют соответствующие профсоюзные органы, ну и в рамках, безусловно, действующего законодательства.
vasilko
 
Повідомлення: 44
З нами з: Сер, 05 березня 2014 6:15 pm

зарплата

Повідомлення krot_79 » Чет, 27 вересня 2018 7:53 pm

№ 3365

чи є якась інформація, про збільшення зарплати до кінця 2018 року?

 !  "Admin":
На сьогодні ПАТ «Укрзалізниця» за пропозицією профспілки продовжує роботу над Положенням про оплату праці та вносить зміни і доповнення до нього, щоб завершити впровадження нового Положення.
За даними статистичної звітності середня заробітна плата по ПАТ за 8 місяців п.р. склала 10 242 грн., що на 37,2% більше ніж за аналогічний період 2017 року (7464 грн.). Працівникам проводиться виплата винагороди за підсумками роботи за 2017 рік. Робота в напрямку підвищення добробуту залізничників профспілкою проводиться, слідкуйте за інформацією на сайті www.zalp.org.ua та у газеті «Вісник профспілки».
krot_79
 
Повідомлення: 30
З нами з: П'ят, 03 лютого 2012 7:29 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Ігор1977 » Пон, 01 жовтня 2018 10:27 am

№ 3366

Доброго дня. прошу Вас пояснити порядок та форму звернення а також координати до правого інспектора південно-західна укрзалізниця, для колективного звернення налагоджувальників КВЛ з питання категорії оплати праці що я неодноразово піднімав на цьому форумі. Нажаль думка профспілки філії ЦДЗІ відрізняється від Вашої.

 !  "Admin":
Шановний пане Ігорю!
Головний правовий інспектор праці дорожньої профспілкової організації Південно-Західної залізниці ВОРОПАЄВ Володимир Григорович, тел. 5-44-89, провідний спеціаліст по заробітній платі ОТРЮХ Людмила Федорівна, 5-44-91.
Знаходяться вони по вул. Лисенка, 6 (м. Київ).
Ігор1977
 
Повідомлення: 8
З нами з: Чет, 21 вересня 2017 8:13 pm

відрядження у суммі середнього заробітку

Повідомлення YurikM » Вів, 02 жовтня 2018 9:40 am

№ 3367

чи входять нарахування по коду 016(оплата за відрядження) до середнього місячного заробітку?
пробувши у відряджені 3 робочі дні виявилось що ці 24 робочі години не ввійшли до сумми середнього заробітку, виходить якщо я буду у відрядженні увесь робочий місяць то сумма для середнього заробітку буде дорівнювати нулю?

 !  "Admin":
Відповідно до законодавства та Положення про оплату праці працівників ПАТ «Українська залізниця» (пункт 4.9): «Працівникам, які направлені у службові відрядження, оплата праці здійснюється за виконану роботу за тарифними ставками, посадовими окладами, відрядними розцінками з урахуванням доплат, надбавок, премій, винагороди за підсумками роботи за рік, але не нижче середнього заробітку, розрахованого відповідно до законодавства України».
Це означає, що бухгалтер робить розрахунок заробітної плати працівника, а саме розраховує заробітну плату за існуючими на момент відрядження умовами, а також у разі, якщо працівник у відрядженні виконував роботу більшої складності і йому буде нараховуватись зарплата за виконану роботу. Наприклад,у машиністів локомотива, коли при обрахуванні їхнього заробітку у відрядженні сума буде більша ніж у підрозділі. Проводиться оплата за виконану роботу. У випадку, коли буде менше, то за середнім заробітком, який розраховується за 2 місяці, що передують відрядженню. Відповідно до таких розрахунків приймається рішення про оплату. Тому у більшості випадків оплату за відрядження проводять за середнім заробітком відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 р. № 100. Що відбулось і у Вашому випадку. Сума середнього заробітку за цей період обов’язково включається у розрахунок середньої заробітної плати для обчислення відпусток, лікарняних та інших випадків, коли оплата проводиться за середнім заробітком.
YurikM
 
Повідомлення: 1
З нами з: Вів, 02 жовтня 2018 9:30 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення alexfear » Сер, 03 жовтня 2018 10:53 am

№ 3368

Добрый день. При яких умовах немає доплати за виконання обов'язків старшого механіка СЦБ електромеханіком?

 !  "Admin":
Питання встановлення доплати працівникам за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника визначено у пункті 6.6 Положення про оплату праці працівників ПАТ «Укрзалізниця». «Доплата за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника встановлюється працівнику, який виконує разом зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, роботу або обов’язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи. Дана доплата встановлюється робітникам, майстрам, начальникам дільниць, професіоналам, фахівцям і технічним службовцям. Розмір доплати встановлюється в межах економії окладу відсутнього працівника. Одному працівнику мінімальний розмір доплати встановлюється не менше 10 відсотків». Норми Положення є обов’язковими для впровадження у всіх підрозділах «Укрзалізниці».
В наказі по структурному підрозділу про покладання на Вас обов’язків старшого електромеханіка повинно бути визначено розмір доплати, який не повинен бути менше 10%, а максимальний розмір визначається відповідно до Галузевої угоди, колективного договору. Доплата може передбачати до 100% відсутнього працівника. Конкретний розмір доплати встановлюється у наказі про покладання на працівника додаткових функцій. Вас повинні ознайомити з наказом і якщо Ви згодні із запропонованими умовами, то ставите підпис, а якщо ні, – маєте право відмовитись виконувати обов’язки без доплати.
Незважаючи, що в посадовій інструкції визначено, що на період відсутності старшого електромеханіка А його обов’язки виконує електромеханік Б, це означає, що за своєю кваліфікацією, професійною підготовкою та зайнятістю при виконанні своїх трудових обов’язків Б здатен виконувати додаткові обов’язки в разі відсутності з різних причин за іншою посадою. Трудовим законодавством не допускається виконання обов’язків відсутнього працівника без оплати, крім випадків виконання обов’язків керівника його штатними заступниками.
alexfear
 
Повідомлення: 1
З нами з: Сер, 03 жовтня 2018 10:47 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення олександр27 » Сер, 03 жовтня 2018 1:11 pm

№ 3369

Добрый день!Пожалуйста подскажите как согласно нового положения об оплате труда или других документов регламентируется вопрос оплаты за исполнение обязанностей временно отсутствующего работника.Вопрос в том, что согласно штатного расписания и тех.процесса в смене должно быть 3 осмотрщика вагонов,но в связи с ситуацией на УЗ,постоянно только 2 человека.Также если третий человек уходит в отпуск,на больничный,на курсы повышения квалификации,а объёмы работы только увеличиваются.

 !  "Admin":
За наведеним Вами прикладом, Ви маєте право на встановлення доплати за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу робіт відповідно до розділу 6 Доплати до тарифних ставок і посадових окладів Положення про оплату праці працівників ПАТ «Укрзалізниця». Доплата може встановлюватись як одному працівникові, так і декільком. При цьому одному працівникові мінімальний розмір доплати не повинен бути менше 10 відсотків.
олександр27
 
Повідомлення: 1
З нами з: Сер, 03 жовтня 2018 12:46 pm

зарплата

Повідомлення krot_79 » Вів, 09 жовтня 2018 8:07 pm

№ 3370

Львівська залізниця пч- 19 сьогодні поширили інформацію,що з листопада в звязку з тяжким фінансовим станом переходимо на неповний робочий тиждень.Чи інформація відповідає дійсності .Буду вдячний за відповідь.
 !  "Admin":
Дана інформація не відповідає дійсності. Згідно із ст. 56 Кодексу законів про працю України неповний робочий час (неповний робочий день, неповний робочий тиждень) може встановлюватися за згодою працівника та роботодавця (керівника відокремленого структурного підрозділу залізниці) як при прийнятті на роботу, так і згодом.
Трудовий розпорядок підприємства, включаючи час початку і закінчення роботи, тривалість робочого дня, визначається Правилами внутрішнього трудового розпорядку, які затверджуються трудовим колективом за поданням роботодавця і виборного органу первинної профспілкової організації (ст. 142 КЗпП України).
У випадку, якщо неповний робочий час запроваджується на всьому підприємстві, то необхідно внести зміни до Правил внутрішнього трудового розпорядку в порядку, передбаченому ст. 142 КЗпП України. При цьому працівники обов’язково повинні бути повідомлені не пізніше ніж за два місяці про зміну істотних умов праці (ст. 32 КЗпП України).
Враховуючи викладене, встановити режим неповного робочого часу можливо лише після завчасного повідомлення працівника про такий режим.
Тож не вірте пліткам.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.
krot_79
 
Повідомлення: 30
З нами з: П'ят, 03 лютого 2012 7:29 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Илья » Суб, 20 жовтня 2018 8:57 am

№ 3371
Скажите пожалуйста,как смотрят на это профсоюзы,вчера нам зачитали новый приказ по снегоборьбе,в котором на работников второй очереди свесили обязанности по уборке снега всех трех очередей одновременно и они теперь должны сначала поработать на стрелках у путейцев на главном ходу,потом почистить перрон и расчистить дорожки у начальника станции,а потом очистить закрепленные второстепенные стрелки,которых нам навесили путейцы в два раза больше в прошлом году, чем было раньше, и при всем этом должны еще обеспечить бесперебойную работу устройств СЦБ в период снегопада для бесперебойного пропуска поездов.Не слишком ли много этих обязанностей для пары электромехаников СЦБ выделяемых для второй очереди в помощь первой очереди, и почему у нас обязанностей больше чем у всех .И еще слишком забюрократизировали с оплатой за снегоборьбу- ШНС для того что-бы его людям заплатили за работу по снегоборьбе в выходные дни,теперь должен составлять новый табель и подписывать его у местных путейцев,затем у ДС, потом везти его на подпись в дистанцию пути в другой город,а потом передать в нашу бухгалтерию для начисления оплаты.
Илья
 
Повідомлення: 23
З нами з: П'ят, 30 березня 2012 2:14 pm

Оплата труда Оп

Повідомлення Руся » Суб, 20 жовтня 2018 5:44 pm

№ 3372

Согласно колдоговора зп ежегодно должна повышаться на 25% было повышение на 15% и меньше зависимости от профессии когда ждать остальные 10%
 !  "Admin":
Хочемо звернути вашу увагу на те, що протягом грудня 2017 року – квітня 2018 року в ПАТ «Укрзалізниця» відбулося введення в дію Положення про оплату праці працівників Товариства, результатом якого стало підвищення годинних тарифних ставок та посадових окладів. Середній відсоток зростання середньомісячної заробітної плати в цілому по ПАТ за 10 місяців 2018 року по відношенню до 2017 року склав 32,7.
На засідання Ради профспілки було прийнято рішення про звернення до Правління Товариства з основною вимогою – невідкладно провести консультації з профспілкою для визначення розмірів і термінів підвищення тарифних ставок та посадових окладів працівників залізничного транспорту. За більш детальною інформацією слідкуйте на сайті профспілки.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.
Руся
 
Повідомлення: 7
З нами з: П'ят, 22 червня 2018 5:24 pm

Газета

Повідомлення Руся » Сер, 24 жовтня 2018 4:35 pm

№ 3373

Ув. Профсоюз как вы смотрете на то что нас заставляют выписывать бесполезную газету магистраль

 !  "Glavred":
Из года в год отвечаем на подобные вопросы: без вашего личного согласия никто не вправе заставить
оформить подписку на газету - решение должно быть добровольным.
В то же время "Магістраль" - отраслевое периодическое издание, и, к примеру, для руководителей всех уровней, других работников, думаем, интересно знать о происходящих на железнодорожном транспорте процессах и т. д.

А по поводу оценочного суждения "бесполезная газета..." разрешите напомнить, что написано это не совсем корректно...
Руся
 
Повідомлення: 7
З нами з: П'ят, 22 червня 2018 5:24 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Работник ЭЧК » Сер, 24 жовтня 2018 5:00 pm

№ 3374

Здравствуйте, скажите пожалуйста есть ли в новом положении об оплате труда пункт который говорит о том что при рассмотрении об увеличении окладов комиссия должна учитывать образование работника? В смысле работники с вышим образованием должны иметь преимущества при рассмотрении повышения окладов?
 !  "Admin":
Ні, такого пункту немає.
Работник ЭЧК
 
Повідомлення: 1
З нами з: Сер, 24 жовтня 2018 4:51 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення jeria77 » Нед, 28 жовтня 2018 10:15 am

№ 3375

Згідно інструкції ЦТ-ЦРП-0195 п.10.1.5 Після перевірки знань згідно наказом начальника депо за помічником машиніста (кандидатом в машиністи) закріплюється машиніст-інструктор для проведення з ним практичних випробовувань. Закріплений машиніст-інструктор в якості машиніста здійснює з помічником машиніста по 1 поїздці на кожну дільницю обслуговування в обох напрямках чи працює одну зміну на станції, на якій має працювати майбутній машиніст. Згідно наказу №285, від 27.04.2018 року, п. 2.5.18. При проведенні обкатки локомотивних бригад на нових дільницях обслуговування, серіях локомотивів (МВРС) оплата праці здійснюється за середнім заробітком та наказу № 555, від 31.08.2018 рок, "Номенклатури найменувань і кодів видів оплати та утримань із заробітної плати працівників публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», Оплата праці робітників локомотивної бригади за час проведення обкатки (за середнім заробітком) код.037. Поясність будь ласка як повинні оплатити машиністу-інструктору, який виконував з помічником обкаточні поїздки в якості машиніста - по код.037 чи по код.050
"Оплата праці машиніста-інструктора локомотивних бригад машиністом локомотива на умовах суміщення"

 !  "Admin":
Згідно із наказом Укрзалізниці від 27.04.2018 р. № 285 та «Номенклатури найменувань і кодів видів оплати та утримань із заробітної плати працівників ПАТ «Українська залізниця» по коду 037 відповідно до зазначеного наказу № 285, пункту 2.5.18 проводиться оплата локомотивних бригад. Що стосується машиніста-інструктора, який здійснює разом з локомотивною бригадою її обкатку на нових дільницях обслуговування, то це входить до його посадових обов’язків визначених відповідною посадовою інструкцією.
По коду 050 – провадиться оплата машиністів-інструкторів згідно із пунктом 2.5.32 у разі їхнього залучення до роботи машиніста локомотива (до трьох поїздок (змін) у місяць). Оплата здійснюється за виконану роботу понад встановлений оклад на умовах суміщення в межах норми робочого часу.
jeria77
 
Повідомлення: 20
З нами з: П'ят, 20 березня 2015 1:44 pm

Поперед.Далі

Повернутись до Запитання-Відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість