Запитання - відповідь: дискусія

В даному розділі надаються роз'яснення фахівцями Ради профспілки
До уваги користувачів!
Розділ "Запитання - Відповідь"
Шановні спілчани!
Для того, щоб фахівці Ради профспілки могли швидко і змістовно підготувати відповідь на ваші запитання, слід дотримуватися таких вимог:
• сформулювати запитання конкретно, стисло;
• вказати структурний підрозділ, у якому виникла проблема.
Для висловлення думок, обміну враженнями та ведення дискусій використовуються інші розділи форуму.
УВАГА! Ваше запитання буде видалено, якщо:
п. 1. – буде вжито нецензурні, непристойні або наклепницькі вирази, образливі
випади на адресу конкретних осіб, профспілки;
п. 2. – буде по суті коментарем або міститиме розмірковування загального характеру;
п. 3. – вирішення питання не входить до компетенції Ради профспілки.

Питання, розміщені раніше, можна переглянути тут

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Ramses » П'ят, 20 липня 2018 3:00 am

http://zalp.org.ua/content/view/3300/1/lang,ukrainian/
получается много людей повыходило из вашего профсоюза, раз такой бред придумываете
Ramses
 
Повідомлення: 10
З нами з: Суб, 10 березня 2012 4:42 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Natali » Сер, 25 липня 2018 11:41 am

Хочется подискутировать. Сочтете вопрос не решаемым, а дискусионным, перенесете в другой раздел.
Итак, два дня назад товарищ (или пан?) Бубняк поздравил Шевки Аджунера с избранием на должность верховного наблюдателя за УЗ.
В связи с чем спрашивается, какое-такое взаимоотношение с Наблюдательным советом имеет профсоюз? Каковы полномочия наблюдательного совета в отношении работы с профсоюзом?
Понимаю, что переговоры о подписании нового коллективного договора ведутся с правлением ПАТ (Кравцов и компания), понимаю, что какие-то вопросы государственного уровня (повышение тарифов, участие государства в жизни отрасли) решаются с Кабмином и министерством. Вопросы законодательного регулирования работы железнодорожников - это "дружба" с комитетом по транспорту Верховной рады. Но вот какие вопросы планируется решать с Наблюдатльным советом вообще не ясно. И думаю, что не мне одной.
Аватар користувача
Natali
 
Повідомлення: 41
З нами з: Пон, 11 серпня 2008 10:24 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Michel » Вів, 31 липня 2018 2:15 pm

Дайте відповідь, ким і на яких підставах прийнято рішення зрівняти оклади ДСП, ДСПП,ДСПЦ? Чому з'явилася вдократна різниця у окладах ДС та ДСП?

Чому не збігаються таблиці Положення про оплату праці з таблицями отриманими в наказі після підвищення з 01.04.2018р.( ДСП -600грн., ДС та ДСЗ + 1000-3000грн.)? Хто прийняв таке рішення, як на таке погодилася профспілка?

! "Admin":
Наказ «Про оплату праці працівників ПАТ «Українська залізниця» приймався правлінням Товариства і погоджувався президією профспілки.
Що стосується схеми посадових окладів чергових по станціях, то за наполяганням профспілки це питання вивчалось у дирекціях залізничних перевезень протягом червня–липня п.р. На сьогодні за результатами цього вивчення готується рішення правління про перегляд схем посадових окладів для станцій 4 і 5 класу. Тому і відповідь з цього питання затримувалась до досягнення домовленості, що вони будуть переглянуті найближчим часом.

Це все дуже цікаво! Про те, що відповідь на питання неповна я промовчу. А чому перегляд лише для ДСП ст. 4 і 5 классів? А ДСП станцій інших класів? Вибачше, але отримувати заробітну плату на рівні комерційного агента, а відповідати на станціїї за ВСЕ - це просто ганебно!!!! Працювати нікому, люди звільняються... Зверніть увагу керівництва на неприпустимо низький рівень оплати праці ДСП
Michel
 
Повідомлення: 29
З нами з: П'ят, 25 квітня 2014 9:57 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Uzhgorodskiy Terkom » П'ят, 10 серпня 2018 1:45 pm

kerya написав:№ 3338
відповідно до наданої відповіді керівництва Ковельської дистанції колі (ПЧ-10) у 2018 та станом на 01.08.2018 року випадків необлікованих понаднормових годин та їх не оплати у дистанції не було. Було залучення працівників до роботи у вихідний день за що відповідно до законодавства проведено оплату у подвійному розмірі. Якщо у вас є конкретні прізвища кому не проведена оплата за понаднормові години, вказуйте конкретно, проведемо перевірку.

що стосується атестації робочих місць, то відповідно до .ч. 1 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 р. № 4312-VI, далі— Закон № 4312) Роботодавці можуть проводити атестацію працівників, але не зобов’язані Категорії працівників, які підлягають атестації, та періодичність її проведення визначаються колективним договором.
На підприємствах, в установах й організаціях, у яких не укладаються колективні договори, категорії працівників, як
і підлягають атестації, строки та графік її проведення визначаються роботодавцем за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації.
Категорії осіб, які підлягають обов’язковій атестації, визначені законами. Серед них, зокрема: педагоги, науковці, медики, фармацевти, працівники культури, тренери-викладачі, соціальні працівники. Оскільки на підприємстві куди вас переведено атестація робочого місця не проводилась, відповідно і не проводиться доплата.


У мене до Вас два запитання

Згідно Положення про оплату праці працівників:
4.5.4.Надурочні години, відпрацьовані понад встановлений робочий час, оплачуються в кінці облікового періоду у подвійному розмірі відповідно до законодавства України.
4.5.6.Компенсація надурочних робіт шляхом надання відгулу не допускається.
Питання перше.Чому на Львівській залізниці досі не виконується це положення?Конкретніше в Ковельсьській дистанції колії.
Питання друге.Колійна машина атестована на шкідливі умови була передана з одного ПЧ в інше.Згідно Положення:
6.8 У разі несвоєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці у визначені строки, виплата доплат продовжується в розмірах, визначених попередньою атестацією, до проведення наступної.
Адміністрація відмовляється оплачувати шкідливі умови праці,мотивуючи тим,що потрібна повторна атестація робочого місця на шкідливі умови в зв"язку з тим,що помінялася адреса призначення.
Чи правомірні дії адміністрації щодо цього питання?

Шановний Кирейко Сергій, перше питання буде вивчено і вам буде надана додаткова відповідь, що стосується другого запитання, воно не зрозуміле кого саме атестували, колійну машину чи робоче місце? Раджу після питання чи пропозиції підписуватись , відповідно до законодавства анонімні звернення не розглядаються.
З повагою, правовий інспектор праці Ради профспілки
на Львівській залізниці Паруна В.М.

По-перше Шановні, якщо Ви знаєте моє ім"я то це доводить те,що я ніколи його не приховував.
По-друге,не бачу великої різниці,атестована колійна машина чи робочі місця на машині?
ВПР-1200 передана з ПЧ-1 в ПЧ-10.
Uzhgorodskiy Terkom
Активний дописувач
 
Повідомлення: 198
З нами з: Чет, 17 лютого 2011 5:58 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення kerya » П'ят, 10 серпня 2018 7:56 pm

Тупішої відповіді я ще не отримував.Ви мене почули???Хто говорив що не обліковуються понаднормовані години?Я наголосив,що вони не оплачуються в подвійному розмірі згідно Положення про оплату праці!До чого тут робота у вихідний день?Абсолютно усі машиністи ПЧ-10 мали перепрацювання впродовж 2018 року,так,їм заплатили в одинарному розмірі,і в кінці облікового періоду дали неоплачувані вихідні,порушуючи тим самим пункти:4.5.4 та 4.5.6 вищезгаданого Положення!
По-друге,ніхто мене нізвідки нікуда не переводив.Як працював в ПЧ-10 так і працюю.Була передана колійна машина ВПР-1200 атестована на шкідливі умови праці з ПЧ-1 в ПЧ-10! То мають атестувати людину чи машину?
Якщо Ви не бажаєте розбиратися по суті,чи не компетентні в ціх питаннях то так і скажіть.Тоді я буду шукати правду в правоохоронних структурах,що вже було неодноразово.
Працівник ПЧ-10 Кирейко С.С.
kerya
 
Повідомлення: 25
З нами з: Вів, 05 листопада 2013 9:27 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Uzhgorodskiy Terkom » Пон, 13 серпня 2018 4:28 pm

kerya написав:Тупішої відповіді я ще не отримував.Ви мене почули???Хто говорив що не обліковуються понаднормовані години?Я наголосив,що вони не оплачуються в подвійному розмірі згідно Положення про оплату праці!До чого тут робота у вихідний день?Абсолютно усі машиністи ПЧ-10 мали перепрацювання впродовж 2018 року,так,їм заплатили в одинарному розмірі,і в кінці облікового періоду дали неоплачувані вихідні,порушуючи тим самим пункти:4.5.4 та 4.5.6 вищезгаданого Положення!
По-друге,ніхто мене нізвідки нікуда не переводив.Як працював в ПЧ-10 так і працюю.Була передана колійна машина ВПР-1200 атестована на шкідливі умови праці з ПЧ-1 в ПЧ-10! То мають атестувати людину чи машину?
Якщо Ви не бажаєте розбиратися по суті,чи не компетентні в ціх питаннях то так і скажіть.Тоді я буду шукати правду в правоохоронних структурах,що вже було неодноразово.
Працівник ПЧ-10 Кирейко С.С.

Uzhgorodskiy Terkom написав:
kerya написав:№ 3338
відповідно до наданої відповіді керівництва Ковельської дистанції колі (ПЧ-10) у 2018 та станом на 01.08.2018 року випадків необлікованих понаднормових годин та їх не оплати у дистанції не було. Було залучення працівників до роботи у вихідний день за що відповідно до законодавства проведено оплату у подвійному розмірі. Якщо у вас є конкретні прізвища кому не проведена оплата за понаднормові години, вказуйте конкретно, проведемо перевірку.

що стосується атестації робочих місць, то відповідно до .ч. 1 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 р. № 4312-VI, далі— Закон № 4312) Роботодавці можуть проводити атестацію працівників, але не зобов’язані Категорії працівників, які підлягають атестації, та періодичність її проведення визначаються колективним договором.
На підприємствах, в установах й організаціях, у яких не укладаються колективні договори, категорії працівників, як
і підлягають атестації, строки та графік її проведення визначаються роботодавцем за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації.
Категорії осіб, які підлягають обов’язковій атестації, визначені законами. Серед них, зокрема: педагоги, науковці, медики, фармацевти, працівники культури, тренери-викладачі, соціальні працівники. Оскільки на підприємстві куди вас переведено атестація робочого місця не проводилась, відповідно і не проводиться доплата.Що стосується атестації робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть
несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.Атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації, в строки, передбачені колективним договором, але не рідше ніж один раз на п’ять років. До складу комісії включається
уповноважений представник виборного органу первинної профспілкової організації, а в разі відсутності профспілкової організації - уповноважена найманими працівниками особа.Якщо передана у ваш структурний підрозділ машина не атестована, як робоче місце, працівнику який виконує на ній роботу, доплата проводитись не буде допоки не буде проведена атестація.


У мене до Вас два запитання

Згідно Положення про оплату праці працівників:
4.5.4.Надурочні години, відпрацьовані понад встановлений робочий час, оплачуються в кінці облікового періоду у подвійному розмірі відповідно до законодавства України.
4.5.6.Компенсація надурочних робіт шляхом надання відгулу не допускається.
Питання перше.Чому на Львівській залізниці досі не виконується це положення?Конкретніше в Ковельсьській дистанції колії.
Питання друге.Колійна машина атестована на шкідливі умови була передана з одного ПЧ в інше.Згідно Положення:
6.8 У разі несвоєчасного проведення атестації робочих місць за умовами праці у визначені строки, виплата доплат продовжується в розмірах, визначених попередньою атестацією, до проведення наступної.
Адміністрація відмовляється оплачувати шкідливі умови праці,мотивуючи тим,що потрібна повторна атестація робочого місця на шкідливі умови в зв"язку з тим,що помінялася адреса призначення.
Чи правомірні дії адміністрації щодо цього питання?

Шановний Кирейко Сергій, перше питання буде вивчено і вам буде надана додаткова відповідь, що стосується другого запитання, воно не зрозуміле кого саме атестували, колійну машину чи робоче місце? Раджу після питання чи пропозиції підписуватись , відповідно до законодавства анонімні звернення не розглядаються.
З повагою, правовий інспектор праці Ради профспілки
на Львівській залізниці Паруна В.М.

По-перше Шановні, якщо Ви знаєте моє ім"я то це доводить те,що я ніколи його не приховував.
По-друге,не бачу великої різниці,атестована колійна машина чи робочі місця на машині?
ВПР-1200 передана з ПЧ-1 в ПЧ-10.
Uzhgorodskiy Terkom
Активний дописувач
 
Повідомлення: 198
З нами з: Чет, 17 лютого 2011 5:58 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення kerya » Пон, 13 серпня 2018 6:55 pm

що стосується атестації робочих місць, то відповідно до .ч. 1 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 р. № 4312-VI, далі— Закон № 4312) Роботодавці можуть проводити атестацію працівників, але не зобов’язані Категорії працівників, які підлягають атестації, та періодичність її проведення визначаються колективним договором.
На підприємствах, в установах й організаціях, у яких не укладаються колективні договори, категорії працівників, як
і підлягають атестації, строки та графік її проведення визначаються роботодавцем за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації.
Категорії осіб, які підлягають обов’язковій атестації, визначені законами. Серед них, зокрема: педагоги, науковці, медики, фармацевти, працівники культури, тренери-викладачі, соціальні працівники. Оскільки на підприємстві куди вас переведено атестація робочого місця не проводилась, відповідно і не проводиться доплата.Що стосується атестації робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть
несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.Атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації, в строки, передбачені колективним договором, але не рідше ніж один раз на п’ять років. До складу комісії включається
уповноважений представник виборного органу первинної профспілкової організації, а в разі відсутності профспілкової організації - уповноважена найманими працівниками особа.Якщо передана у ваш структурний підрозділ машина не атестована, як робоче місце, працівнику який виконує на ній роботу, доплата проводитись не буде допоки не буде проведена атестація.

Скільки Вам ще разів повторювати?Машина що передана в наш структурний підрозділ атестована,як робоче місце!
kerya
 
Повідомлення: 25
З нами з: Вів, 05 листопада 2013 9:27 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Uzhgorodskiy Terkom » Вів, 14 серпня 2018 2:57 pm

Uzhgorodskiy Terkom написав:
kerya написав:що стосується атестації робочих місць, то відповідно до .ч. 1 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 р. № 4312-VI, далі— Закон № 4312) Роботодавці можуть проводити атестацію працівників, але не зобов’язані Категорії працівників, які підлягають атестації, та періодичність її проведення визначаються колективним договором.
На підприємствах, в установах й організаціях, у яких не укладаються колективні договори, категорії працівників, як
і підлягають атестації, строки та графік її проведення визначаються роботодавцем за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації.
Категорії осіб, які підлягають обов’язковій атестації, визначені законами. Серед них, зокрема: педагоги, науковці, медики, фармацевти, працівники культури, тренери-викладачі, соціальні працівники. Оскільки на підприємстві куди вас переведено атестація робочого місця не проводилась, відповідно і не проводиться доплата.Що стосується атестації робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть
несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.Атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації, в строки, передбачені колективним договором, але не рідше ніж один раз на п’ять років. До складу комісії включається
уповноважений представник виборного органу первинної профспілкової організації, а в разі відсутності профспілкової організації - уповноважена найманими працівниками особа.Якщо передана у ваш структурний підрозділ машина не атестована, як робоче місце, працівнику який виконує на ній роботу, доплата проводитись не буде допоки не буде проведена атестація.

Скільки Вам ще разів повторювати?Машина що передана в наш структурний підрозділ атестована,як робоче місце!

Шановний дописувач, Ви ж не пишете конкретно де вона атестована!!! Якщо атестована в ПЧ-10 то повинна проводитись доплата відповідно до протоколу, якщо атестація проведена в іншому підрозділі, то до моменту проведення атестації у підрозділі в який передали машину (в ПЧ-10) доплата проводитись не буде, надіюсь що відповідь на цей раз не буде "тупою" для вас
Uzhgorodskiy Terkom
Активний дописувач
 
Повідомлення: 198
З нами з: Чет, 17 лютого 2011 5:58 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення kerya » Сер, 15 серпня 2018 8:37 pm

Шановний дописувач, Ви ж не пишете конкретно де вона атестована!!! Якщо атестована в ПЧ-10 то повинна проводитись доплата відповідно до протоколу, якщо атестація проведена в іншому підрозділі, то до моменту проведення атестації у підрозділі в який передали машину (в ПЧ-10) доплата проводитись не буде, надіюсь що відповідь на цей раз не буде "тупою" для вас

З другим питанням розібрались.Хоча і не зрозуміло,чому та сама машина в ПЧ-1 більше чи менше має шкідливі умови,чим в ПЧ-10-повірю на слово(Ви не вказали на основі якого наказу чи положення надана відповідь).
З першим питанням виникає проблема.
Ви говорите,що відповідно до наданої відповіді керівництва Ковельської дистанції колі (ПЧ-10) у 2018 та станом на 01.08.2018 року випадків необлікованих понаднормових годин та їх не оплати у дистанції не було.
А я Вам скажу що я "Папа Римський",повірите на слово?Приїдьте і перевірте.
Ще раз наголошую.Дійсно,понаднормові години обліковуються,але оплачуються згідно місячної норми годин.В кінці облікового періода надаються вихідні дні без оплати,що є порушенням пунктів 4.5.4 та 4.5.6 Положення про оплату праці.
Якщо буде бажання-розберетесь,ні-більше Вас не потурбую,а за свої права та заробітну плату завжди добивався,та буду добиватись сам.
А Ви захищайте права та інтереси членів Вашої профспілки(які справно платять взнески) згідно ст.2.1" Статуту професійної спілки залізничників і транспортних будівельників України".
kerya
 
Повідомлення: 25
З нами з: Вів, 05 листопада 2013 9:27 pm

Re: Запитання - відповідь: дискусія

Повідомлення Николай Степанович » Пон, 10 вересня 2018 11:02 pm

У меня несколько системных, но простых вопросов, которые волнуют почти всех работников УЗ. Считаете ли вы, что руководство УЗ и совет профсоюза выполнили свои обязательства по выплате 13-й заработной платы всем работникам УЗ за 2017 год? Улучшило ли согласованное советом профсоюза и введенное в действие новое положение о плате труда финансовое положение большинства работников УЗ по сравнению с прежде действующим, и насколько ( прошу вас дать среднюю цифру, я думаю проанализировать его результаты и сделать выводы после его введения времени было достаточно). Данные вопросы возникли у меня и у моих коллег железнодорожников не случайно. Изложу вам некоторые аргументы и наше виденье. Большинство работников УЗ в сентябре получили заработную плату вместе с 13-й заработной платой меньше заработной платы за предыдущие месяцы. Мы видим это как обман, манипуляцию цифрами, формально - заплатили, по факту - нет. По нововведенному положению о оплате труда - такая же история, манипуляция с размером вилок и несправедливым распределением дохода УЗ между его работниками. На минимальной вилке - ноль или меньше или копейки, на средней - копейки, на высшей - немного больше (отдельный вопрос о обьективности и параметрам присвоения так называемых вилок), а в общем повышение несоизмеримо с повышением окладов у руководства, где рост составил около 100%. Почему так не цениться работа ИТР, мастеров, бригадиров, бухгалтеров, рабочих специальностей, почему заработная плата не зависит от результатов труда, тяжести труда, меры ответственности( в том числе прямой материальной, уголовной за обеспечение безопасности перевозок, жизни людей и сохранении государственных средств и ценностей), а зависит в большей степени по новому положению в от ручного регулирования сверху и занимаемой должности ( при этом прямой ответственности, кроме дисциплинарной и риска потерять должность - нет никакой). Руководитель должен получать заработную плату больше подчиненного, но в новом положении - это огромный разрыв и разбалансировка. Люди уходят с УЗ, оставшиеся - размотивированы, на них же еще и ложится больший объем работ. Люди не верят красивым цифрам, тем, что пишут в газете Магистраль или в бегущей строке на главной странице вашего сайта, люди поверят, когда действительно увидят улучшение, отток квалифицированных кадров пока говорит о том, что улучшения - нет. Видите ли вы в вышеизложенных вопросах проблему, и если да, как намерены их решать? Прошу дать аргументированный ответ.
Николай Степанович
 
Повідомлення: 6
З нами з: Чет, 17 травня 2018 10:29 pm

Re: Запитання - відповідь: дискусія

Повідомлення Michel » Вів, 11 вересня 2018 9:19 am

А ніхто вам відповідати не буде! Це ніяка не помилка, а просто йде продуманий процесс з розвалу та продажу УЗ по частинах. І чим більше працівників звільниться ЗА ВЛАСНИМ БАЖАННЯМ, тим краще для майбутнього власника!!! Усе дуже просто, для цього й "13-та"та "нове" положення про оплату праці!!! Ніхто нікого не тримає ...
Michel
 
Повідомлення: 29
З нами з: П'ят, 25 квітня 2014 9:57 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Іванов Сергій » Чет, 20 вересня 2018 1:18 pm

Штат Укрзалізниці за часів Кирпи був близько 800 чоловік, а сьогодні – близько 4000 . Створено десятки департаментів, де керівники, їх заступники отримують заробітну плату в 5-6 значних числах. Тільки з периферії наші працівники, інженерно-технічний персонал звільняються і їдуть за кордон. Нікого не цікавить якою кількість і з якими спеціалістами ми ввійдемо в зиму 2018-2019 р. і як її переживемо. Все робиться для того, щою повність розвалить залізницю
Іванов Сергій
 
Повідомлення: 14
З нами з: Сер, 26 березня 2014 4:41 pm

Re: зарплата

Повідомлення Иванов » Чет, 18 жовтня 2018 2:57 pm

krot_79 написав:№ 3365

чи є якась інформація, про збільшення зарплати до кінця 2018 року?

 !  "Admin":
На сьогодні ПАТ «Укрзалізниця» за пропозицією профспілки продовжує роботу над Положенням про оплату праці та вносить зміни і доповнення до нього, щоб завершити впровадження нового Положення.
За даними статистичної звітності середня заробітна плата по ПАТ за 8 місяців п.р. склала 10 242 грн., що на 37,2% більше ніж за аналогічний період 2017 року (7464 грн.). Працівникам проводиться виплата винагороди за підсумками роботи за 2017 рік. Робота в напрямку підвищення добробуту залізничників профспілкою проводиться, слідкуйте за інформацією на сайті http://www.zalp.org.ua та у газеті «Вісник профспілки».

я по меньшему разряду когда только пришел на дорогу и без выслуги получал 300 ддолларов, а теперь с высшим разрядом и 10 летней выслугой 240 долларов. О каком повышении зарплат вы говорите???
Иванов
 
Повідомлення: 12
З нами з: Пон, 04 квітня 2016 9:11 am

Re: Запитання - відповідь: дискусія

Повідомлення Николай Степанович » Вів, 11 грудня 2018 11:12 pm

Бажаю подякувати раді профсоюзу, і всім іншим порядним керівникам профспілки, за вашу занепокоєність і стурбованість, за перемови, що успішно тривають роками, за довгоочікуване прийняття положення про оплату праці, яке значно покращило зарплати наших керівників, за примусову підписку на магистраль, за вміння не бачити те, що не потрібно бачити, за активну боротьбу за права звичайних залізничників, за чудову імітацію того, що треба імітувати, за підтримку акції "робота по інструкціям", за підтримку флешмобу "я залізничник за гідну оплату праці", та і за цукерки від профкому, фото яких з переліком поштучно вже деякі спілчани викладають у форумі залізничників, це так зворушливо, ми гідні рахувати цукерки, так. У вас є сумніви, чи ми з вами разом, чи ні ? Більше питань до вас мати не буду, бо ви вже зробили все що змогли.
Николай Степанович
 
Повідомлення: 6
З нами з: Чет, 17 травня 2018 10:29 pm

Поперед.

Повернутись до Запитання-Відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей