Запитання - Відповідь

В даному розділі надаються роз'яснення фахівцями Ради профспілки
До уваги користувачів!
Розділ "Запитання - Відповідь"
Шановні спілчани!
Для того, щоб фахівці Ради профспілки могли швидко і змістовно підготувати відповідь на ваші запитання, слід дотримуватися таких вимог:
• сформулювати запитання конкретно, стисло;
• вказати структурний підрозділ, у якому виникла проблема.
Для висловлення думок, обміну враженнями та ведення дискусій використовуються інші розділи форуму.
УВАГА! Ваше запитання буде видалено, якщо:
п. 1. – буде вжито нецензурні, непристойні або наклепницькі вирази, образливі
випади на адресу конкретних осіб, профспілки;
п. 2. – буде по суті коментарем або міститиме розмірковування загального характеру;
п. 3. – вирішення питання не входить до компетенції Ради профспілки.

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення sasha » П'ят, 10 травня 2019 6:56 am

антон вольнов написав:№ 3472а "Вы попросите пусть график работы Вам составляют на квартал , тогда этих лишних часов будет на порядок меньше а в некоторых кварталах и вообще не будет , законодательство позволяет составлять график на месяц, квартал , пол года и год"

Еще раз попробую достучаться может кто сведущий в этом вопросе.График работы дежурных по переезду на фото .С прошлого месяца -нововведение переработанные часы отдаем друг дружке .То есть я после ночной иду на отсыпной а в выходной иду на подмену за "А" на следующий день иду в свою смену в день потом в ночь ,и так пока не отдам часы "А".Зачем такая чехарда растолкуйте .Ежели норма часов за месяц 166 часов я при работе все смены вырабатываю 194 часа.фактически отработав норму я уже считаюсь выходной и оставшиеся 24 часа почему я не могу отработать в свою смену (с оплатой)зачем мне надо давать подмену кому то .
И вот еще недавно лазивши по сайту нашел переписку по поводу оплаты обходчикам в выходные дни не отгул а двойная оплата .Я двадцать три года п пути работаю из них только три на переезде так у нас все время ходили и ходят за отгул хоть праздник хоть просто выходной.
sasha
 
Повідомлення: 60
З нами з: Вів, 16 вересня 2014 7:59 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Botes » П'ят, 10 травня 2019 10:00 pm

№ 3474

Дрброго дня! Наказом Кравцова N268 18.04.2019 затверджене положення про чергування працівників вдома та на об'єкті. Налайте, будь-ласка, відповідь відповідно п.4.8 даного положення має працівник чергувати у вихідні дні (при 5-ти денній робочій неділі у суботу на неділю)?

 !  "Admin":
В п. 4.8 Положення про організацію чергування працівників залізничного транспорту на об’єкті та вдома задекларована норма законодавства України про працю, яка передбачає заборону роботи у вихідний день. Ця норма також діяла у попередній редакції даного Положення.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.
Botes
 
Повідомлення: 7
З нами з: Пон, 18 лютого 2019 9:40 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення jonny111@i.ua » Пон, 13 травня 2019 4:00 pm

№ 3475

jonny111@i.ua написав:№ 3462

Доброго дня. Цільовий інструктаж проводиться перед заступанням на чергування. Чому час його проведення не оплачується працівникові, а оплачується саме чергування. Наприклад 15 змін в місяць по 15 хв. інструктаж дорівнює приблизно 200-300 грн.
 !  "Admin":
Цільовий інструктаж – це час, який включається до підготовчо-заключного часу- часу, який витрачається на підготовку до виконання заданої роботи і дії, пов’язані з її завершенням. Підготовчо-заключний час – це одна зі складових робочого часу, а, отже, всі його етапи повинні бути обліковані та оплачені. Рекомендуємо Вам звернутись до правового інспектора праці профспілки.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.


Дякую за відповідь. Але думаю, що саме збоку від вас- профспілки на найвищому рівні має іти ініціатива по внесенню даної оплати в табелі обрахунку робочого часу, так як саме профспілка захищає права працівників. І маю великий сумнів що дану оплату працівникам господарства перевезень проводять хоч на одній залізниці - принаймі на Львівській точно ні. І прошу проконтролювати дане питання адже воно стосується десятків тисяч працівників по всій УЗ.
jonny111@i.ua
 
Повідомлення: 18
З нами з: Вів, 09 лютого 2016 2:52 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення антон вольнов » Вів, 14 травня 2019 9:20 am

№ 3476

Основной вопрос в том . зачем выходить мне на подмену другого дежурного .Почему не так как раньше-до2014 года .(пример)Отработав смены по графику при норме 165 часов получалось 180 полных и все что свыше нормы было оплачено вдвойне.Теперь же отработанные свыше нормы (в свою смену )будут оплачивать по среднему а праздничные и переработку отдаваемую другому дежурному вдвойне.
Приєднані файли
IMG_20190504_184456.jpg
IMG_20190504_184456.jpg (99.16 Кб) Переглянуто 2882 разів
антон вольнов
 
Повідомлення: 6
З нами з: Нед, 14 квітня 2019 12:51 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Botes » П'ят, 17 травня 2019 3:30 pm

Шановні фахівці, надайте відповідь на запитання 3474.
Botes
 
Повідомлення: 7
З нами з: Пон, 18 лютого 2019 9:40 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Natali » Пон, 20 травня 2019 7:58 am

№3477

Natali написав:№ 3461

ЗображенняЗображення
Бесит!
Поддержка - это прекрасно, но не тогда, когда она выглядит как спам, забивающий почтовый ящик.
Бесит!


Не полегчало. По прежнему - бесит! Бесит когда засоряют служебную почту.
Когда засоряют личную почту, тоже бесит, но на работе нам регулярно гояорят, чтобы не открывали "подозрительные" письма, а тут они валом валят.
ЗображенняЗображення
Аватар користувача
Natali
 
Повідомлення: 53
З нами з: Пон, 11 серпня 2008 10:24 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення sasha » Пон, 20 травня 2019 7:15 pm

№ 3478

здравствуйте хотелось бы узнать позицию профсоюзов насчет отпуска ???? одним 28 другим 24 дня при одной и той работе(оклад, ставка, и т д ) может пора сделать одни отпуска для всех работников? для тех кто усроился до определенных сроков и для тех кто устроился позже.ведь отпуск люди получают за отработанный год а не за выслугу. так почему людей поделили на своих и не своих?

 !  "Glavred":
До набрання чинності Законом України «Про відпустки» (1 січня 1997 року) щорічні відпустки надавались тривалістю не менш як 15 робочих днів.
Відповідно до ст.6 цього Закону щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору.

Згідно з нормами Галузевої угоди між Державною адміністрацією залізничного транспорту України та профспілкою залізничників і транспортних будівельників України, яка діяла на той час, залізничники мали відпустки більшої тривалості, ніж передбачалось законодавством.

Тому з метою недопущення погіршення існуючих прав працівників до п. 6.3. зазначеної угоди було внесено зміни щодо збереження тривалості раніше встановленої основної щорічної відпустки 28 календарних днів.

Правова інспекція праці Ради профспілки


Natali » 24 май 2019 02:13 pm

Вот не задумывалась, почему так, и жилось значительно легче. А где логика?
Вот была норма по закону не менее 15 - давали ВСЕМ (если я все правильно поняла) 28 дней.
Ввели новый закон с нормой не менее 24 - сделали новеньким работникам 24, а тем кто работал до нововведения оставили 28? А можно было ничего не менять и оставить всем 28? Более того, из ответа следует, что минимальную норму увеличили, а фактическую продолжительность отпуска для железнодорожников в основном уменьшили (оставили только старожилам).
При этом если вспомнить слово "выслуга", то за выслугу получают и "старенькие" и "новенькие" (которые тоже давное уже не новенькие после 1991 года-то) + 3 дня. Жесть.

Где? Где логика?
sasha
 
Повідомлення: 60
З нами з: Вів, 16 вересня 2014 7:59 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення wikand » Вів, 21 травня 2019 1:45 pm

Надайте відповідь на № 3466

 !  "Admin":
Див., будь ласка, відповідь на № 3295
Аватар користувача
wikand
Місцевий гуру
 
Повідомлення: 898
З нами з: Пон, 28 квітня 2008 9:55 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Оксана » Пон, 27 травня 2019 9:28 am

№ 3479

Добрый день! Просветите пожалуйста кто должен заниматься покосом травы междупутья на станциях ? Есть ли нормативные документы освещающие этот вопрос? На большинстве станций начальство распределяет участки междупутья за ДСП ( то есть я в свое свободное от работы время должна идти и рвать траву на станции, что бы обеспечить безопасность движения поездов?) Законно ли это? Если в моей должностной инструкции есть пункт " исполняет указания начальника " это означает - рвет траву, собирает бумажки, мусор на путях, моет полы ; где заканчиваются полномочия руководства ? Очень надеюсь на Вашу помощь в выше описанных вопросах.

антон вольнов » 29 май 2019 06:31 pm
По поводу покоса травы в междупутьях станции.На каждой станции есть закрепленные участки за работниками.Путейцы обкашивают перегоны и горловины а станционники то есть ДСП и касиры и стрелочники и тд съезды стрелочные переводы также рвут траву и очищают от снега.это у нас так а на счёт ваших участков при поступлении на работу руководитель должен был ввести вас в курс дела
Оксана
 
Повідомлення: 5
З нами з: Нед, 15 травня 2016 7:43 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Оксанаlove » Пон, 27 травня 2019 12:56 pm

№ 3480

Запорожское оборотное локомотивное депо Запорожье ІІ. Машинисту тепловоза в одно лицо Павлов С. на рабочем месте дважды терял сознание, вызывали скорую помощь с сердечным приступом. Давление 200 на 140. Работники скорой помощи сбивали давление ему, но от госпитализации Павлов С. отказался. Работники работающие с ним опасаются следующего приступа который может повлечь за собой несчастный случай на железной дороге. Начальник депо Дятченко Ю.Ю. знает за оба случая, но мер не принимает. Никакой безопасности движения. Все случаи приступа у Павлова С. было официально зафиксировано медиками на Парамонова
Оксанаlove
 
Повідомлення: 1
З нами з: Пон, 27 травня 2019 9:30 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення антон вольнов » Сер, 29 травня 2019 7:39 pm

№ 3481

Уважаемые специалисты профкома ещё раз прошу ответьте на вопрос 3476 если вы не компетентны в этом вопросе то хоть подскажите к кому или куда обратиться за разъяснением

 !  "Admin":
На ваше запитання відповідь було надано № 3472 і там вказано всі координати, куди необхідно звернутись. Бажано вказати структурний підрозділ, в якому запроваджено такий графік. Якщо це дійсний графік., то він викликає сумніви, оскільки в графіку не має ніяких ознак погодження з профспілкою, а також видно численні виправлення, що недопустимо.


Господа вы смотрите на проблему но не видите ее суть.Повторюсь у вас все вопросы нижестоящих может и рассматриваются и демократично но никак ни у нас.График -это нарисованная копия без фамилий и подписей потому как если я вам покажу оригинал я работать через два дня максимум неделю не буду.Скажу что это Луганская дирекция .И вы даете мне контакт правового инспектора с Лимана но и всю эту канетель затеял тоже Лиман .потому как наш начачьник звонил в кадры -что мол у переездных за график в месяц по два -три выходных срезали (выход на работу в выходной день по приказу)а переработку по графику (в смене )отдают отгулами-авантюра какая то. А там -мол я знаю что авантюра но пришло распоряжение с Лимана и все дела. Почему я сюда и написал потому как у наших правды искать бесполезно.
антон вольнов
 
Повідомлення: 6
З нами з: Нед, 14 квітня 2019 12:51 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Слесарь5разряда » Пон, 03 червня 2019 7:08 pm

№ 3482

подскажите как законно уйти от квартального графика работы,реально достали уже недоплачивать чаы мотивирую тем,что в квартал все сходится. нормировщица заявляет,что для работающих по схеме 2 через 2 по 12 часов это невозможно,мол приказ из киева.

 !  "Admin":
Укажите, какое структурное подразделение и профессию.
Слесарь5разряда
 
Повідомлення: 33
З нами з: Вів, 01 березня 2016 9:47 am

Запитання - Відповідь

Повідомлення kapelka2112 » Вів, 04 червня 2019 8:45 pm

№ 3483

Добрий вечір. Прошу надати консультацію на наступне питання щодо проведення доплати за шкідливі умови праці машиністу залізнично-будівельної машини.
Під час проведення атестації робочого місця виявлена дія шкідливих факторів - шум, пил, вібрація та емоційне навантаження, тому робоче місце визнано як місце із шкідливими умовами праці, і встановлено доплату в розмірі 12%. Згідно фотографії робочого часу під час атестації відбувалась робота машини на ремонті колії у "вікно", виконання поїздної роботи, проведення ремонту машини після "вікна", а також інші підготовчо-заключні дії (медкомісія, інструктаж тощо). Всього робоча зміна триває 12 годин.

В житті тривалість робочої зміни машиніста залізнично-будівельної машини становить 12 годин, і в ці 12 годин входить робота під час "вікна" , щозмінне обслуговування машини до та після "вікна", охорона машини або супроводження її у складі поїзда тощо). Тож виникає питання: за яку кількість годин має продитись доплата за шк.ум.праці - за всю робочу зміну машиніста (тобто 12 годин), або лише за безпосередню роботу у "вікно" та поїзну роботу?

Адже, згідно пункту 1.7 "Типового положения “Об оценке условий труда на рабочих местах и порядок применения отраслевых перечней работ, на которых могут устанавливаться доплаты рабочим за условия труда”, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР і Секретаріата ВЦСПС від 3 жовтня 1986р. № 387/22-78: "Доплаты устанавливаются по конкретным рабочим местам и начисляются рабочим только за время фактической занятости на этих местах."

Чи правильно я розумію пункт 1.7 : робоче місце - це залізнично-будівельна машина, яка праціює у "вікно". Фактична зайнятість працівника на цьому робочому місці - це його 12-годинна зміна. Отже доплата за шкідливість нараховується на всю робочу зміну?

 !  "Admin":
Відповідно до Положення про оплату праці працівників АТ «Укрзалізниця» доплата за роботу у важких і шкідливих, особливо важких і особливо шкідливих умовах праці встановлюються за результатами атестації робочих місць і виплачуються за час фактичної роботи (зайнятості) працівника на таких роботах протягом зміни.

Оплата за виконану роботу здійснюється згідно із маршрутним листом.

Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.
kapelka2112
 
Повідомлення: 7
З нами з: Сер, 31 серпня 2016 10:14 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення wikand » Сер, 05 червня 2019 1:33 pm

№ 3484
"Електронну петицію 6 червня розгляне Комітет Верховної Ради". А в первичках тишина(((.
А вдруг(скорее всего так и будет) петицию отклонят, то вступает в действие план Б - работа по правилам!?
Профсоюз проводит работу КАК это сделать?

 !  "Glavred":
Профільний Комітет Верховної Ради підтримав електронну петицію профспілки http://komspip.rada.gov.ua/news/main_news/74168.html

Див. новини на сайті http://zalp.org.ua/content/view/3497/1/lang,ukrainian/
Аватар користувача
wikand
Місцевий гуру
 
Повідомлення: 898
З нами з: Пон, 28 квітня 2008 9:55 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення wikand » Сер, 05 червня 2019 1:37 pm

№ 3485

Поскольку очередной документ в очередной раз не был доведён до всех причастных, прошу опубликовать в эл. варианте "Наказ N268 от 18.04.2019"("Положення про чергування працівників вдома та на об'єкті").
 !  "Admin":
Дане Положення доведоно на місця у встановленому порядку. Ознайомитись зі змістом Ви можете або в базі наказів АТ «Укрзалізниця», або звернувшись до адміністрації Вашого виробничого підрозділу.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки
Аватар користувача
wikand
Місцевий гуру
 
Повідомлення: 898
З нами з: Пон, 28 квітня 2008 9:55 am

Поперед.Далі

Повернутись до Запитання-Відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron