Запитання - Відповідь

В даному розділі надаються роз'яснення фахівцями Ради профспілки
До уваги користувачів!
Розділ "Запитання - Відповідь"
Шановні спілчани!
Для того, щоб фахівці Ради профспілки могли швидко і змістовно підготувати відповідь на ваші запитання, слід дотримуватися таких вимог:
• сформулювати запитання конкретно, стисло;
• вказати структурний підрозділ, у якому виникла проблема.
Для висловлення думок, обміну враженнями та ведення дискусій використовуються інші розділи форуму.
УВАГА! Ваше запитання буде видалено, якщо:
п. 1. – буде вжито нецензурні, непристойні або наклепницькі вирази, образливі
випади на адресу конкретних осіб, профспілки;
п. 2. – буде по суті коментарем або міститиме розмірковування загального характеру;
п. 3. – вирішення питання не входить до компетенції Ради профспілки.

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення jeria77 » П'ят, 13 вересня 2019 9:47 pm

№ 3524

Я машиніст-інструктор локомотивних бригад. В серпні місяці працював виконуючим обов’язки заступника начальника з експлуатації моторвагонного депо. Оплатили по 004 коду оклад машиніста-інструктора та по 35 коду - різницю в окладах, а вислугу років та класність нарахували на посадовий оклад машиніста-інструктора. Чи правомірні дії бухгалтерії, тому що заробіток вийшов менше чим у машиніста-інструктора із-за відсутності нічних, вечірніх, роз’їзних не говорячи уже про три поїздки. Яка ж тут мотивація заміщати цю посаду, коли відповідальності в разів десять більше, а зарплата менша????????

 !  "Admin":
Відповідно до п 3.8.5 Положення про оплату праці працівників АТ «Укрзалізниця» на різницю в окладах нараховується премія за основні результати діяльності відповідно до діючого положення про преміювання. Надбавка за вислугу років і за клас кваліфікації нараховуються на посадовий оклад за основним місцем роботи.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.
jeria77
 
Повідомлення: 23
З нами з: П'ят, 20 березня 2015 1:44 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Іванов Сергій » Пон, 16 вересня 2019 1:53 pm

№ 3525

Прохання надати відповідь на питання, яке цікавить усіх працівників АТ "Укрзалізниця." Нам було обіцяно, що з 1 вересня поточного року добові будуть 200 грн. Станом на сьогодні. 16 вересня, ніяких повідомлень немає. Також цікавлять питання:
- щодо виплати 13-ої заробітної плати;
- як розглядається пропозиція щодо підвищення посадових окладів та тарифних ставок на 15 % з 01.10 2019 року;
- що з проетом колективного договору - 20 серпня минуло. Дякую

Иванов » 17 сен 2019 05:14 pm
Также присоеденюсь к вопросу о 13 зарплате - когда будет выплачена? Или 13 зарплата пошла в счет летнего повышения зарплаты?

al1k » 18 сен 2019 12:26 pm
Де наша 13-та зарплата?? Що ви зі своєї сторони робите що її виплатили. Відповідь: "переговори тривають" не підходить!

Юрій3004 » 19 сен 2019 08:02 am
Доброго дня! Приєднуюсь із запитанням про 13-ту зарплату


 !  "Admin":
Зазначені Вами питання знаходяться у стадії обговорення з керівництвом АТ «Укрзалізниця». Слідкуйте за інформацією на сайті.
Іванов Сергій
 
Повідомлення: 15
З нами з: Сер, 26 березня 2014 4:41 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення vasilko » Сер, 18 вересня 2019 9:39 pm

№ 3526

Вітаю. А може давайте закриємо весь цей форум, толку з нього нуль цілих та нуль тисячних процента. На питання відповідають профспілкові клерки неохоче та з великим запізненням, а якщо і отримаєте обнадійливу відповідь, то далі відстоювати свої права приходиться самостійно. Хоча повинно бути навпаки, дали відповідь позитивну і зобов'язали профспілкових клерків на місцях проконтролювати виконання певних законів, нормативних документів та інших інструкцій. А так приносиш роз'яснення того чи іншого закону, а адміністрація ставить до відома, що вони це знають, але виконувати не збираються. А профспілковий лідер є кишеньковим у керівництва, що тоді далі робити працівнику... Правильно, виходити з такої профспілки.... Ви, як на мене, то тільки цього і чекаєте, все-рівно на зарплату в 50 тисяч для босів назбираєте, а головного болю явно стане набагато менше.. Тоді вперед.......
vasilko
 
Повідомлення: 51
З нами з: Сер, 05 березня 2014 6:15 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення jeria77 » П'ят, 04 жовтня 2019 10:34 am

№ 3489

Працюю машиністом -інструктором локомотивних бригад. В березні місяці відпрацював 164 год згідно графіка та виконав три поїздки - 36 год. Оплату здійснили в порядку суміщення професій у межах норми робочого часу. В квітні місяці відпрацював 165 год згідно графіка та виконав три поїздки - 36 год. Оплату здійснили в порядку суміщення професій у межах норми робочого часу.
Оплату праці машиністів – інструкторів локомотивних бригад за виконання роботи машиніста локомотива провадити по виду оплати 050 – oплата праці машиніста-інструктора локомотивних бригад машиністом локомотива на умовах суміщення.
При залученні машиністів-інструкторів локомотивних бригад до виконання роботи в якості машиніста (до трьох поїздок (змін) за місяць) оплата проводиться згідно з маршрутами за годинними тарифними ставками по виконуваній роботі (родами робіт) понад встановлений посадовий оклад в порядку суміщення професій у межах норми робочого часу і відноситься на 050 код виду оплати (однією сумою). В травні місяці був направлений на підвищення кваліфікації. Оплату здійснили за середнім заробітком, але середній розрахували - за два місяці заробіток розділивши на 401 годину. Так я ж відпрацюва 329 годин, то чому не оплатили переробіток в березні і квітні місяці або 071 - доплата за роботу в вихідні дні в межах норми робочого часу, так як поїздки були у вихідні дні. Як поїздки оплачувати так в межах норми, а як середній заробіток вираховувати так всі години враховують. Чи правомірні дії бухгалтерії???????

! "Admin":
Згідно з Положення про оплату праці працівників АТ «Укрзалізниця» у разі залучення машиністів-інструкторів локомотивних бригад до виконання роботи машиніста локомотива (до трьох поїздок (змін) у місяць) оплата праці здійснюється за виконувану роботу понад встановлений посадовий оклад на умовах суміщення в межах норми робочого часу. Тобто, середній заробіток розраховується як сума заробітної плати за два місяці розділена на загальне число відпрацьованих годин (у вашому випадку 401 година).
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати.

Департаментом оплати праці та мотивації персоналу спільно з Департаментом приміських пасажирських перевезень та Департаментом локомотивного господарства розглянуто лист від ....................... щодо оплати праці машиністів-інструкторів локомотивних бригад ........................ та господарства приміських пасажирських перевезень і повідомляється.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про оплату праці» в товаристві діє колективно-договірне регулювання оплати праці. Умови оплати праці, перелік діючих виплат, доплат і надбавок визначені Положенням про оплату праці працівників АТ «Укрзалізниця» зі змінами, уведеними в дію наказом від 21.06.2019 № 418 (далі – Положення), яке є невід’ємною частиною Галузевої угоди.
Пунктом 3.1.6 Інструкції машиніста-інструктора локомотивних бригад ЦТ-ЦРП-0195 (далі – Інструкція), затвердженої наказом Укрзалізниці 26.04.2010 № 297-Ц, передбачено, що для підтримання кваліфікації і навичок керування локомотивом (МВРС) машиніст-інструктор може виконати не більше трьох поїздок (змін) у місяць як машиніст локомотива (МВРС) з оплатою згідно з маршрутним листом машиніста.
Відповідно до статті 105 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов’язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
Розміри доплат за суміщення професій (посад) або виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника встановлюються на умовах, передбачених у колективному договорі.
Беручи до уваги вимоги Інструкції та керуючись другим абзацом статті 105 КЗпП на умовах колективно-договірного регулювання оплати праці пунктом 2.5.32 Положення встановлено, що «У разі залучення машиністів-інструкторів локомотивних бригад до виконання роботи машиніста локомотива (до трьох поїздок (змін) у місяць) оплата праці здійснюється за виконувану роботу понад встановлений посадовий оклад на умовах суміщення в межах норми робочого часу».
Згідно з пунктом 2 постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.1981 № 1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад), яка діє у теперішній час згідно з постановою Верховної Ради України від 12.09.1991 №1545-XII «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства СРСР», суміщення професій (посад) здійснюється на тому самому підприємстві в основний робочий час у той самий проміжок робочого часу, що відведений для основної роботи за рахунок збільшення інтенсивності праці та обсягу виконуваної роботи при незмінній тривалості робочого часу.
Враховуючи викладене, машиніст-інструктор може виконати не більше трьох поїздок (змін) у місяць як машиніст локомотива (МВРС) в межах норми робочого часу, тобто у той самий проміжок робочого часу, що відведений для основної роботи.
Поїздки у вихідні дні повинні проводитись за наказами про залучення до роботи у вихідний день з оплатою у подвійному розмірі або наданням іншого дня відпочинку. У разі виконання поїздок у надурочний час – оплата проводиться у подвійному розмірі.

Директор Департаменту оплати
праці та мотивації персоналу О.В. Скарлат

ЦРП _________________О. Іванько

ЦТ _________________ С. Павлов

Так повинні мені оплатити переробіток чи ні?????? Тому що такі порушення по оплаті праці постійні, РПЧМІ робітнича професія і на на мою думку також оплата повинна проводитись як і локомотивним бригадам з переробітком годин, а не докоряти, що в РПЧМІ ненормований робочий день і за це Ви отримуєте додаткові дні до відпустки. Розтлумачте пожалуйста відповідь О.В. Скарлат.

 !  "Admin":
Добрий день! Розтлумачити відповідь може лише той, хто її надавав, тому радимо звернутися безпосередньо до директора департаменту оплати праці та мотивації персоналу Скарлат Ольги Вікторівни тел. 5-13-00 (залізн.) або 044 465 13 00 (міський).
jeria77
 
Повідомлення: 23
З нами з: П'ят, 20 березня 2015 1:44 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Владимир Ермолаев » Пон, 07 жовтня 2019 9:22 am

№ 3527
Здравствуйте, прошу розъяснить ситуацию которая сложилась с дежурными по ст. Каховка Од.ж.д.
Несколько лет назад ст. Каховка и ст. Заветная "объеденили" под одним начальником. По Каховке работает 5 ДСП, 4 в график и 1 подменный (график день/ночь), по Заветной 3 ДСП, 2 постоянных и 1 розъездной приезжает с линии (график сутки через двое), стрелочные переводы на обеих станциях переводятся в ручную, только по ст. Заветная эту работу выполняет дежурные по станции (стрелочников сократили много лет назад).
Начальство хочет заставить ДСП ст. Каховка ездить работать на ст. Заветная, дежурных одной станции хотят сделать затычками другой станции. Имеют ли право начальство на такие действия или единственный выход с этого бреда только увольнение?
Подскажите как там дела с 13 зарплатой за 2018 год. Спасибо.

 !  "Glavred":
Відповідь надано В.Костовською, правовим інспектором праці Ради профспілки в Одеській дорожній профорганізації:
«Відповідно до норм трудового законодавства України роботодавець не має права вимагати від працівника виконання роботи, яка виходить за межі його трудового договору.
Що стосується трудового договору, який укладений між роботодавцем і працівниками: чергові станції Каховка є штатними працівниками цієї станції і виконувати роботу чергового по станції Заповітна вони не зобов’язані. На станції Заповітна є свій штатний розпис, в якому є чергові по станції.
Розширити трудові обов’язки працівника, порівняно з укладеним з ним трудовим договором, роботодавець може у разі одержання згоди працівника (якщо для цього є підстави).
У даному випадку доручення черговим по станції Каховка виконувати обов’язки чергового по станції Заповітна є нічим іншим, як переведенням на іншу роботу, так як станція Заповітна знаходиться в іншій місцевості.
Переведення працівника на іншу роботу, у тому числі на ту ж саму посаду, але в іншу місцевість, без згоди працівника не допускається.
Винятком із цього правила є випадки, коли працівник може бути переведений, але не більше як на один місяць, без його на то згоди, якщо така робота не протипоказана йому за станом здоров’я, лише для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, виробничих аварій, а також інших обставин, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей.
Виходячи з викладеного, керівництво дирекції не може покласти на вас виконання обов’язків чергового по станції Заповітна без вашої згоди.
Питання виплати «тринадцятої заробітної плати» на даний час не вирішено, але робота у даному напрямку триває».
Владимир Ермолаев
 
Повідомлення: 5
З нами з: Пон, 26 лютого 2018 9:25 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Иванов » Нед, 13 жовтня 2019 2:17 pm

№ 3528
Может профсоюз что-то сделать с принудительной подпиской на "Магистраль"? Нам уже надоело каждый год "добровольно" платить свои деньги за эту газету, и каждый год все дороже и дороже. Можете письмо там какое-нибудь направить в адрес руководства или еще что?
олександр27 » 13 окт 2019
Поддерживаю!Присылают определенное количество подписок на штат людей,и дальше добровольно-принудительно принеси в квитанцию с почты в отдел кадров.

 !  "Admin":
Газета «Магістраль» – відомча газета, метою якої є ознайомлення працівників з новинами залізничного транспорту, й багато кому вона стає корисною у роботі тощо.
Водночас передплата на будь-яке періодичне видання – справа виключно добровільна. Тому тиск з боку адміністрації щодо примусової передплати вважається протиправним.
Иванов
 
Повідомлення: 14
З нами з: Пон, 04 квітня 2016 9:11 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення lena » Нед, 20 жовтня 2019 9:22 pm

№ 3529

Добрый вечер, подскажите, может ли руководство перевести с одной смены в другую без согласия работника? И на какой закон можно опираться чтоб отстоять свои права?

 !  "Admin":
Доброго дня! Так, може. Переведення працівника в іншу зміну – це не є зміна істотних умов праці, тому згода працівника не потрібна.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки .
lena
 
Повідомлення: 1
З нами з: Нед, 20 жовтня 2019 12:21 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення al1k » Вів, 22 жовтня 2019 10:12 am

№ 3530

Добрий день, які заохочення буде надано працівникам залізниці до їх професійного свята??

 !  "Admin":
Матеріальне заохочення не передбачено. Будуть проведені збори, нагородження працівників та інші заходи.
al1k
 
Повідомлення: 29
З нами з: Чет, 03 липня 2014 2:18 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення wcn » Сер, 23 жовтня 2019 5:40 pm

№ 3531
грозит ли сокращением работникам УЗ предстоящая приватизация Укрзализніци???

 !  "Glavred":
Один з пунктів Вимог профспілки до Президента України та Уряду.
5. Не допустити зменшення чисельності працівників Товариства. Провести
відповідні розрахунки нормативної чисельності працівників на обсяги роботи з
урахуванням норм праці у регіональних філіях (філіях) і підпорядкованих їм
виробничих (структурних) підрозділах.
Вимоги за посиланням http://zalp.org.ua/images/stories/Files_PDF/vymogy.pdf

30 жовтня в "Укрінформі" відбулась преконференція
https://www.youtube.com/watch?v=x6WotrZ ... e=youtu.be

14 листопада 2019 року - масова акція протесту (пікетування Офісу Президента) http://zalp.org.ua/content/view/3591/1/lang,ukrainian/
wcn
Активний дописувач
 
Повідомлення: 129
З нами з: Суб, 08 березня 2008 5:32 am
Звідки: Донецкая

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення antibmv » Чет, 24 жовтня 2019 11:39 am

№ 3532
Добрый день. Интересует такой вопрос: был в командировке с 23.09.19 по 11.10.19, заплатили по 150 грн сутки. 4.10.19 приказом УЗ №624 установлено, что с 1.09.19 командировочные 200 грн. Предприятие должно сделать перерасчет и выплатить недостающие гривны?
 !  "Admin":
Так, буде зроблено перерахунок суми добових. Зверніться до бухгалтерії Вашого підприємства для уточнення термінів донарахування.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.

Да, Вы правы, перерасчет сделали... но не всем. Узнавал, что людям с ПЧ, ШЧ, ВЧД (Придн. ЖД) доплатили, а наше предприятие ВЧДЭР-9 (Запорожье-Левое) не заплатило, видать нас за людей не считают. Был в бухгалтерии, они про приказ №624 знают, но им нужен еще какой то приказ, что бы сделать перерасчет и потом выплатить.
Прошу Вас помощи разобраться с этим вопросом
antibmv
 
Повідомлення: 1
З нами з: Чет, 24 жовтня 2019 11:03 am

Re: Учёба

Повідомлення Люда » Чет, 24 жовтня 2019 2:37 pm

№ 3533

Aleksandr07 написав:№3519
Добрый день! Интересует как сейчас на железной дороге с присвоением инженера обстоят дела в связи с реформой образования? Что положено бакалавру который как бы уже полное высшее образование? И специалист уже на правах магистра?

 !  "Admin":
Питання, зазначені у вашому звернені, не належать до повноважень профспілки. Для отримання відповіді радимо звернутися в департамент розвитку персоналу та кадрової політики АТ «Укрзалізниця».
Водночас повідомляємо, що зміни до Довідника кваліфікаційних характеристик щодо кваліфікаційних вимог інженера І категорії не вносились.


А Вы бы не могли направить официальное письмо с официальным ответом? Что положено бакалавру и что положено специалисту и какие сроки присвоения категорий? Уверен что меня не одного интересует данный вопрос!

wcn » 10 окт 2019 04:21 pm
Тут еще огромную роль играет наличие свободных мест должностей инженеров данной квалификации на предприятии. Ведь существуют списки сколько и какие специалисты должны быть на производстве. Знаю людей, которые по 8-10 лет ждали что бы стать инженером 1 или 2 группы.


Тут питання полягає не в тому чи є вільне місце чи ні, а чим керуватися Законом Про вищу освіту чи Довідником кваліфікаційних характеристик? Закон - це ж вищий нормативний документ України!? Як врегулювати дане питання?

 !  "Admin":
Відповідно до статті 96 Кодексу законів про працю України віднесення виконуваних робіт до певних тарифних розрядів і присвоєння кваліфікаційних розрядів робітникам провадиться власником або органом, уповноваженим власником, згідно з професійними стандартами (кваліфікаційними характеристиками) за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником). Вимоги до кваліфікаційних та спеціальних знань працівників, їх завдання, обов’язки та спеціалізація визначаються професійними стандартами або кваліфікаційними характеристиками професій працівників. Тобто потрібно керуватись нормами довідника кваліфікаційних характеристик.
Відділ економічної роботи, організації праці та заробітної плати Ради профспілки.
Люда
 
Повідомлення: 21
З нами з: Чет, 19 вересня 2013 6:45 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення wikand » Сер, 30 жовтня 2019 10:30 pm

№ 3534

У профспилки есть страничка в фейсбуке?

 !  "Admin":
www.facebook.com/zalporg
Аватар користувача
wikand
Місцевий гуру
 
Повідомлення: 901
З нами з: Пон, 28 квітня 2008 9:55 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Transporter » П'ят, 01 листопада 2019 3:17 am

№ 3535

Доброго дня!
Маю 2 запитання щодо роботи електромеханіка пасажирського поїзду:
1) виникло спірне питання після переведення з одного депо в інше. Працюючи у попередньому депо, посада Поїзний електромеханік класифікувалась як працівник з ненормованим робочим днем, саме даний факт підтверджує розділ 10 Наказу 40-Ц, за що я отримував додатково 4 дні до щорічної відпустки.
Зараз працюю в іншому депо, і тут в Колективний договір в додаток з переліком посад з ненормованим робочим днем дана посада не внесена і ніхто цього робити не збирається, як я зрозумів, тому що "вам не положено" - так кажуть в адміністрації.
Роз'ясніть будь-ласка, чи маю я право отримувати додаткових 4 дні до щорічної відпустки за ненормований робочий день, і якщо маю, то як виправити ситуацію?
2) щодо обліку робочого часу.
Чи законно закривати робочий час під час прямування поїзду як чергування в купе провідника при цьому за годину чергування зараховувати 0,75 год. робочого часу, згідно п.1.8 Наказу 40-Ц. Таким чином закривати менше годин робочого часу.
При цьому провідникам під час слідування поїзду закривається як нормальний робочий час.
Також через специфічні умови праці (поїзд сидячого типу без спеціально обладнаних місць для відпочинку), в пунктах обороту провідники відпочивають в кімнатах відпочинку, а поїзний електромеханік залишається чергувати в складі поїзда на тривалий час, а місць для відпочинку не передбачено.
Підскажіть як правильно вести облік робочого часу в даному випадку, коли з-за умов праці вести облік згідно п.10.1 Наказу 40-Ц, неможливо.

 !  "Glavred":
Повідомте, будь ласка, в якому підрозділі працюєте. Фахівці Ради профспілки розберуться в ситуації та нададуть Вам відповідь.
Transporter
 
Повідомлення: 1
З нами з: Нед, 06 жовтня 2019 11:39 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення 7788bbbb » П'ят, 01 листопада 2019 10:59 am

Так что с 13 зарплатой ???

 !  "Admin":
Переговори з цього питання тривають.
Слідкуйте за новинами на сайті профспілки.
7788bbbb
 
Повідомлення: 3
З нами з: Чет, 04 липня 2019 3:02 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення sasha » Суб, 02 листопада 2019 8:32 pm

з днем залізничника.здоровья счстья миру !!!всіх благ!!!

 !  "Admin":
Вас також з професійним святом! Усього найкращого!
sasha
 
Повідомлення: 56
З нами з: Вів, 16 вересня 2014 7:59 pm

Поперед.Далі

Повернутись до Запитання-Відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей