Запитання - Відповідь

В даному розділі надаються роз'яснення фахівцями Ради профспілки
До уваги користувачів!
Розділ "Запитання - Відповідь"
Шановні спілчани!
Для того, щоб фахівці Ради профспілки могли швидко і змістовно підготувати відповідь на ваші запитання, слід дотримуватися таких вимог:
• сформулювати запитання конкретно, стисло;
• вказати структурний підрозділ, у якому виникла проблема.
Для висловлення думок, обміну враженнями та ведення дискусій використовуються інші розділи форуму.
УВАГА! Ваше запитання буде видалено, якщо:
п. 1. – буде вжито нецензурні, непристойні або наклепницькі вирази, образливі
випади на адресу конкретних осіб, профспілки;
п. 2. – буде по суті коментарем або міститиме розмірковування загального характеру;
п. 3. – вирішення питання не входить до компетенції Ради профспілки.

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Чурсин А.В. » Сер, 25 квітня 2012 12:03 pm

№ 1176

Здравствуйте!
Почему на ст. Симферополь-грузовой ( Придн. ЖД ) операторам при ДСП, опер. бюро информации, операторам поста централизации, сигналистам, регулировщикам скорости движения вагонов оплачивают только 11 часов за смену, а не 12 часов?
Администрация станции говорит, что у нас предусмотрен регламентированный перерыв для приема пищи, но согласно ст.66 КЗоТ работники используют время перерыва по своему усмотрению. На это время они могут отлучаться с места работы. На тех работах, где из-за условий производства перерыв установить нельзя, работнику должна быть предоставлена возможность приема пищи в течение рабочего времени.
Разъясните, пожалуйста, эту ситуацию! Заранее благодарен.

 !  "Admin":
Ваше звернення щодо встановлення перерв для відпочинку та харчування направлено за належністю до Кримського теркому профспілки для вжиття відповідних заходів.
Чурсин А.В.
 
Повідомлення: 1
З нами з: Чет, 29 березня 2012 10:31 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Aleks » Вів, 08 травня 2012 11:40 am

№ 1177

Здрастуйте прошу вас дать ответ на такой вопрос в кременчугском резерве проводников с нового расписания убирают поезда Кременчуг-Москва, Кременчуг-Бахмач без работы остаются 6 начальников поездов которые согласно 185 приказа оказались врезерве 50 проводников и 9 поездных электромехаников. В настоящее время поездные электромеханики не вырабатывают норму часов у некоторых недоработка от 10 до 50 часов за апрель месяц, вынуждены выходить в цех слесарями-электриками. Руководство вагонного участка проблему эту никак не решает профком тоже не реагирует нет графика работы утверждёного на месяц Снового расписания поезд Кременчуг-Москва будет ходить через Полтаву где соединеться с полтавской группой вагонов но почему то начальник поезда и поездной электромеханик будут полтавские хотя до Полтавы ехать 3 часа и неизвестно что может случится и как в отопительный период кто будет подключать электроотопление просим вас разобратся в данной ситуации и дать ответ и посадействовать в дальнейшем в трудоустройстве людей

 !  "Admin":
Питання щодо складання розкладів руху поїздів віднесено виключно до компетенції адміністрації, а тому профспілка не може впливати на процес формування розкладів руху пасажирських поїздів. З метою зменшення експлуатаційних витрат відповідно до наявного рухомого складу та обсягів перевезень Укрзалізницею прийнято рішення про відміну та зміну маршруту низки поїздів в графіку руху на 2012/2013 рр. на всіх залізницях України.
Як завірив профспілку Генеральний директор Укрзалізниці Козак В.В., за умови появи незадіяних провідників питання щодо скорочення не стоїть, бо всі будуть працевлаштовані на підприємствах залізничного транспорту.

Відділ економічної роботи, організації праці і зарплати Ради профспілки
Aleks
 
Повідомлення: 1
З нами з: Вів, 08 травня 2012 10:54 am

Доплата за временно отсутствующего!

Повідомлення Vexa50 » П'ят, 11 травня 2012 9:11 pm

№ 1178

Поясните мне пожалуйста прав ли я и если да ,то к кому мне нужно обратиться с данной проблемой? Суть вопроса состоит в следующем: работаю я осмотрщиком вагонов и по ТЕХПРОЦЕСУ на данном парке работы должны выполнять 7(семь) осмотрщиков,но работаем в четвером доплачивать сказали не будут,что собственно говоря и делают уже как минимум три месяца!!!


 !  "Glavred":
Обратиться за разъяснением по данному вопросу Вам следует к инженеру по организации и нормированию труда предприятия.
В случае необходимости можете обратиться и в профком: председатель профорганизации имеет возможность получить необходимую консультацию от специалистов теркома, дорпрофсожа и Совета профсоюза.
Vexa50
 
Повідомлення: 7
З нами з: Чет, 14 липня 2011 2:45 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення zaliz-nik » Пон, 14 травня 2012 11:23 pm

№ 1179

У зв'язку з відміною багатьох поїздів і службових квитків для залізничників, гостро постало питання з під'їздом членів профспілки на збори, конференції.
Адміністрація на зарплатну картку гроші може і не перерахувати, поїзди немає. Випадають цілі вузли з профспілкових зборів.
Як має вирішувати це питання?

 !  "Admin":
Шановний zaliz-nik!

Насамперед необхідно відрізняти конференції (збори) трудового колективу та профспілкові заходи.

Щодо конференцій трудового колективу, то при визначенні дати та місця її проведення, норми представництва обов'язково необхідно враховувати віддаленість підрозділів (ПТО, ТД, загін, …) від запланованого місця проведення заходу, можливість використання залізничного транспорту для організації під'їзду учасників – що є звичайною організаційною діяльністю яка в даному випадку проводиться адміністрацією і профспілковим комітетом. І питання компенсації проїзду залізничним транспортом також вирішується на місці. Однак, в разі неможливості доїзду у зв'язку із відсутністю залізничного сполучення та відповідно поїздів, питання компенсації проїзду автотранспортом (автобус, маршрутне таксі) може бути вирішене за домовленістю адміністрації і профспілкового комітету, в тому числі шляхом внесення відповідних змін та доповнень до колективного договору.

Майже аналогічна ситуація виникає і при організації та проведенні профспілкових заходів (зборів, конференцій тощо). Відмінність лише у тому, що такі заходи проводяться за ініціативи профспілкового комітету та ним організовуються.

Щодо «випадання цілих вузлів» - в разі неможливості проведення профспілкових зборів то приймається рішення щодо проведення конференції.

Компенсація вартості проїзду штатних профспілкових працівників та виборних профспілкових працівників, які не звільнені від основної роботи, передбачена Порядком компенсації вартості проїзду залізничним транспортом штатних профспілкових працівників залізничного транспорту за службовими потребами у внутрішньому та міжнародному сполученні (наказ Укрзалізниці 50-Ц від 15.02.2012 р.).

Виборні профспілкові працівники, які не звільнені від основної роботи, для здійснення громадських обов’язків та на підставі рішення профкому чи вказівки вищих за підпорядкуванням профспілкових органів, направляються у службові відрядження наказом керівника господарського органу, у штаті якого вони знаходяться, і відповідно, компенсація вартості такого проїзду здійснюється їм у загальновстановленому порядку.

Відділ організаційної і кадрової роботи Ради профспілки
Знати все неможливо, зате про все можна сперечатися!
zaliz-nik
 
Повідомлення: 94
З нами з: П'ят, 09 жовтня 2009 10:25 am
Звідки: з України

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення rom01256789 » П'ят, 18 травня 2012 11:58 am

Сообщение перенесено сюда
rom01256789
 
Повідомлення: 1
З нами з: Чет, 17 травня 2012 9:28 pm

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення digital » Суб, 19 травня 2012 11:06 pm

1180
Хотів би взнати, де і кому можна задати питання про зміну графіка поєздів?
 !  "Glavred":
Це краще до сайту УЗ. З профспілковими органами графік руху поїздів ще ніхто і ніколи не погоджував.
digital
 
Повідомлення: 50
З нами з: Нед, 12 жовтня 2008 7:29 pm
Звідки: Львовская ж/д

Как НАШ профсоюз относится к новому ТК?

Повідомлення wikand » Пон, 21 травня 2012 11:21 pm

№ 1181

В Киеве представители профсоюзного движения выступают против принятия нового Трудового Кодекса.
Наш профсоюз определился на чьей стороне он?

 !  "Admin":
Принятие Трудового кодекса Украины неизбежно. Он уже прошел первое чтение в Верховной Раде.
Первая редакция Трудового кодекса при активной работе профсоюзов была приемлемой для работающих и ничем не уступала нынешнему КЗоТ. Однако с каждым годом работодатели стараются его переделать в свою пользу, ограничивая права трудящихся. За последнее время им удалось через народных депутатов внести несколько ухудшающих положений, в частности, в некоторых случаях нормы закона «по согласованию с профкомом» заменить на «после проведения консультаций с профкомом». Наступление работодателей на новый Трудовой кодекс продолжается, и замедление с его принятием приведет к худшим последствиям.
Потому наш профсоюз не поддерживает мнение тех профсоюзов, которые лоббируют интересы работодателей и стремятся затянуть принятие данного Кодекса.
Аватар користувача
wikand
Місцевий гуру
 
Повідомлення: 898
З нами з: Пон, 28 квітня 2008 9:55 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення serega_boss » Чет, 31 травня 2012 9:33 pm

№ 1182

Здравствуйте!
Расскажите, пожалуйста, каким образом должна производиться оплата монтеру пути ПМС, при работе в 10-часовое "окно" + по 1 часу подготовительных и завершающих работ до и после "окна". Время следования до места работы 2 часа (в одну сторону). Таким образом, общее время работы составляет 16 часов в сутки.
Нам практикуют оплату такого рабочего дня, как: 8 часов по 4 коду + 8 часов по 330 коду.

 !  "Admin":
Якщо графіком роботи у Вас передбачено 8-годинний робочий день, тоді 8 годин оплачується по коду 04. А весь час роботи, що перевищує 8 годин, – це надурочні години, і оплачуються вони із розрахунку тарифної ставки (окладу) по коду 054 (оплата надурочних годин роботи) та по коду 074 (доплата за роботу в надурочний час). Час на підготовчо-заключні дії входить до робочого часу.
Час прямування (код 330) від постійного пункту збору до місця виконання робіт і в зворотному напрямку, якщо він відбувається поза межами робочої зміни, встановленої графіком роботи, обліковується окремо, оплачується з розрахунку тарифної ставки (окладу) працівника, але не враховується під час підрахунку надурочних годин.
У разі порушення вищезазначених норм з оплати праці рекомендуємо звернутися із письмовою заявою до правового інспектора праці Ради профспілки у дорожній або територіальний комітет профспілки.

Відділ економічної роботи, організації праці і заробітної плати Ради профспілки
...беспредел начинается когда Бога нет в сердце...
Аватар користувача
serega_boss
 
Повідомлення: 57
З нами з: Нед, 17 серпня 2008 6:44 pm
Звідки: Дебальцеве, Донецька залізниця

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Felix » П'ят, 01 червня 2012 9:36 am

№ 1183

Добрый день.
Прошу ответить на наш вопрос :
- работниками ШЧ-1 (ст.Славянск , Донецкая ж.д) три недели ведутся земляные работы на перегоне между станциями Шпичкино и Ясногорка(под автомобильным мостом).
Около трех недель назад , гл.инженером дистанции (Василенко Алексей Владимирович) при непосредственном руководстве земляными работами , был порван оптический кабель на этом участке. На место происшествия выехало множество служб : СБУ , вневедомственная охрана , представители Укртелеком и др.
Главному инженеру удалось «замять» это дело , но с того дня около 20 работников дистанции практически каждый день выезжают на данный участок для выполнения так называемого «прокола» под ж.д. путями , с закладкой труб для будущих новых кабельных трасс. Работы ведутся неофициально и скрытно , люди числятся работающими в цехах на своих рабочих местах , хотя по факту находятся в другом городе.
Доходит до маразма - к примеру на прошлой неделе , что бы скрыть проведение данных работ ввиду объезда начальства , все траншеи и котлованы в спешном порядке были зарыты. А на следующий день их опять отрыли и работы возобновились. К месту работ приходится добираться пригородными электричками и автобусами , затраченные деньги на билеты - не возвращают. 8-ми часовый рабочий день - не соблюдается , работать приходится с переработкой , компенсировать которую отказываются. Основная масса людей занятых на этих работах – работники КИП СЦБ (электромеханики , электромонтеры) , которым руководит сын главного инженера Василенко Роман Алексеевич. Поэтому все возражения по поводу переработки , компенсации финансовых затрат и непрофильной работы – игнорируются , несогласным главный инженер открытым текстом угрожает понижением разряда , не сдачей экзаменов (всегда принимает лично) и т.д.
Нач. дистанции и проф.ком. о ситуации знают , но отвечают что нынче всем тяжело.

 !  "Glavred":
Ваше обращение направлено для рассмотрения в дорпрофсож Донецкой железной дороги. Ждем ответа...

 !  "Admin":
На Ваш вопрос получен ответ:

ЗображенняЗображення
Felix
 
Повідомлення: 1
З нами з: П'ят, 01 червня 2012 9:34 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Admin » Чет, 07 червня 2012 1:11 pm

vadim

№ 1184

У меня ребенок инвалид детства 7 лет.Выписал путевку в Буревестник через профсоюз.Какие льготы предусмотрены по оплате данной категории?

 !  "Admin":
Ваш вопрос направлен в дорпрофсож Донецкой дороги, ждем ответ.
Admin
Адміністратор форуму
 
Повідомлення: 202
З нами з: Чет, 30 листопада 2006 9:40 am

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення Alexstein » Вів, 12 червня 2012 12:49 pm

№ 1185
После перевода в Министерство образования Украины большинства ВУЗов и научных организаций, ранее подчинённых профильным министерствам и ведомствам (в т.ч. и железнодорожных образовательных учреждений), данное решение по распоряжению Президента было пересмотрено. В частности, все медицинские и аграрные ВУЗы вернули соответственно в Минздрав и Минагрополитики. В то же время все железнодорожные ВУЗы, техникумы и научные организации остаются в подчинении Минобразования, куда они были переведены из состава Мининфраструктуры в начале 2012 г. Возвращение медицинских и аграрных ВУЗов в родные министерства было достигнуто благодаря активной позиции руководства этих министерств и профсоюзных организации, в т.ч. многочисленным обращениям к Президенту и Правительству. Отчуждение же нашего железнодорожного образования не было сопровождено никакими действиями, направленными на его предотвращение (во всяком случае я не наблюдал никаких публичных высказываний по этому поводу со стороны руководства УЗ, Мининфраструктуры и Профсоюза).
Вопрос такой: какая позиция Профсоюза железнодорожников и транспортных строителей Украины в вопросе перевода системы железнодорожного образования в подчинение Минобразования? Имеются ли намерения ходатайствовать руководству страны о возврате данных учреждений в профильное ведомство (аналогично медицинским и аграрным ВУЗам)?

 !  "Glavred":
За роки незалежності України профспілка неодноразово захищала навчальні заклади від передачі їх Міністерству освіти. Масовою акцією профспілки біля стін Уряду під час пікетування Кабінету Міністрів України 16 червня 2006 року вдалося зберегти галузеві навчальні та медичні закладів залізничного транспорту у підпорядкуванні Міністерства транспорту і зв’язку України. Але переважна більшість учасників акції були, на жаль, не рядові члени профспілки (залізничники, педагоги, студенти і медики), а профспілкові працівники і активісти.
У 2011–2012 роках Рада профспілки неодноразово зверталась до владних структур з пропозицією недопущення передачі навчальних закладів залізничного транспорту до сфери управління Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та вжиття заходів для їх збереження у сфері управління Мінінфраструктури.
Зокрема, Рада профспілки неодноразово зверталась до Президента України, Уряду та причетних міністерств, направляла до Уряду звернення делегатів VI з’їзду профспілки залізничників і транспортних будівельників України, зверталася з цього приводу до Прем'єр-міністра України М. Азарова (лист від 29.11.2011 р., № 717/03).
Питання перегляду рішення про передачу галузевих навчальних закладів до сфери управління МОНмолодьспорту піднімалося Головою профспілки В.Ткачовим під час зустрічі Прем'єр-міністра М.Азарова з представниками профспілок 27 січня 2012 року. За результатами цієї зустрічі було надано окреме доручення від 1.02.2012 р. № 4575/0/1-12 міністрам Б. Колеснікову і Д.Табачнику разом уважно опрацювати це питання та про результати поінформувати. На виконання зазначеного доручення нами було отримано лист від МОНмолодьспорту від 14.02.2012 р., № 1/12-805, в якому йшлося про доцільність завершення процесу централізації управління відомчими ВНЗ в сфері управління зазначеного Міністерства. Таку позицію міністерство аргументує тим, що передача до сфери його управління відомчих вищих навчальних закладів змінює лише суб'єкт управління та фінансування, а традиційні зв’язки галузевих підприємств, установ, організацій та закладів освіти не будуть порушені, що надасть змогу підвищити якість підготовки кадрів для транспортної галузі.
Листом першого заступника Міністра інфраструктури України К.Єфименка від 29.02.2012 р., № 1983/10/10-12 Мінінфраструктури підтримало Раду профспілки та пропозицію делегатів VI з’їзду профспілки щодо перегляду рішення Уряду про передачу галузевих навчальних закладів до сфери управління МОНмолодьспорту. Проте позицію Мінінфраструктури не було враховано відповідними державними органами.
У зв’язку з цим 13 березня 2012 року під час наради керівництва Мінінфраструктури з представниками галузевих профспілок було прийнято рішення додатково звернутися до Кабінету Міністрів України стосовно повернення галузевих ВНЗ залізничного транспорту в підпорядкування Міністерству інфраструктури України. Проте, на жаль, і це звернення, направлене Мінінфраструктури, в першу чергу, за наполяганням нашої профспілки, не знайшло підтримки з боку Уряду країни.
Про усі дії Ради профспілки з цього приводу неодноразово висвітлювалось як на сторінках «Вісника профспілки» (посилання на опубліковані матеріали додаються), так і на офіційному сайті профспілки.
Тому Ваше твердження щодо відсторонення нашої профспілки від вирішення цього питання є як мінімум необґрунтованим і несправедливим.
Разом з тим деякі керівники залізничних ВНЗ висловлюються за передачу своїх закладів освіти до сфери управління МОНмолодьспорту, що також не сприяє збереженню профільних ВНЗ у сфері управління Мінінфраструктури. В свою чергу Рада профспілки наполягає на передачу ВНЗ до складу акціонерного товариства «Укрзалізниця», створення якого планується найближчим часом в ході реформування галузі.
Офіційну позицію Укрзалізниці з цього питання було викладено на сторінках галузевої газети «Магістраль» (випуск від 13-19 червня 2012 р., № 43 (1729), з якою Ви, при великому бажанні, також мали змогу ознайомитись. Зокрема, заступник начальника Головного управління реформування та корпоративного розвитку Укрзалізниці Н.Квартальна зазначила, що враховуючи залежність стабільного і ефективного функціонування галузі від професійного рівня персоналу, планується зберегти у складі акціонерного товариства 7 технікумів. Таким чином, буде створено галузеву систему підготовки і перепідготовки кадрів масових робочих професій і технічних службовців – учбовий Центр АТ "Укрзалізниця", який матиме розгалужену регіональну мережу філій трьох рівнів: галузевий центр, регіональні (технікуми) і локальні (дорожні технічні школи) центри. Базою для створення регіональних центрів повинні служити дорожні центри професійного розвитку персоналу і сім вищих навчальних закладів І рівня акредитації, а саме: Артемівський, Дніпропетровський, Київський, Одеський і Харківський технікуми залізничного транспорту, Київський електромеханічний технікум і Чернівецький транспортний коледж. Інші ж вищі навчальні заклади залізничного транспорту планується передати в підпорядкування Міністерства освіти і науки, молоді і спорту. Ці ВНЗ продовжать підготовку залізничників за рахунок державного бюджету за замовленнями АТ "Укрзалізниця", підприємств, які мають технологічний залізничний транспорт, а також метрополітену і фізичних осіб.
У свою чергу, Рада профспілки і в подальшому готова вживати всіх можливих заходів щодо збереження сталої системи взаємозв'язків між підготовкою кадрів, науковим супроводженням функціонування галузі і виробництвом.

Звернення VІ з’їзду профспілки залізничників і транспортних будівельників України “Про збереження у підпорядкуванні Мінінфраструктури навчальних закладів залізничного транспорту”
Раді профспілки відповідають
Раді профспілки відповідають...
Соціальний діалог
Раді профспілки відповідають…
Нарада в Мінінфраструктури
Рада профспілки отримала відповідь від Міністерства освіти і науки, молоді та спорту на звернення делегатів VI з'їзду профспілки залізничників і транспортних будівельників України до Президента України
Alexstein
 
Повідомлення: 3
З нами з: Вів, 12 червня 2012 12:36 pm
Звідки: г. Харьков, УкрГАЖТ, ООО "НПП "САТЭП"

Re: Запитання - Відповідь

Повідомлення koluchiy.79 » Чет, 14 червня 2012 9:57 am

№ 1186

Добрый день! Хочу спросить по этой теме о наболевшем вопросе...Локомотивные бригады,тепловоз, обслуживающие ПМС получают надбавку за разьездной характер работы,согласно ведомостей учета разьездов,в сумме 15грн.в сутки.Хотя согласно приказа 341ц от 17.05.2010 вроде должны по 30грн.суточных быть.
И второй вопрос о тех-же бригадах.Как должно оплачиваться время отдыха этих бригад в турном вагоне,при разьездах в пределах дороги.Считается вахтовый метод или турная езда? Чем отличается? И должно ли вообще оплачиваться время отдыха в турном вагоне,если да то на основании какого документа?
Не могу найти информации об этом уже давно ищем.Помогите,может есть какой документ регламентирующий работу лок.бригад в ПМС.

 !  "Admin":
Для ответа на ваш вопрос сообщите, пожалуйста, номер ПМС и с какой дороги.
koluchiy.79
 
Повідомлення: 11
З нами з: Чет, 02 червня 2011 12:20 pm

Доплата за магістратуру .

Повідомлення ivvvan » Нед, 17 червня 2012 1:53 pm

№ 1187

Цього року я отримав диплом " Магістра " педагогічної , соціально-педагогічної роботи . Тема моєї магістерської роботи : " Соціально-педагоічні особливості формування міжособистісної культури в трудовому колективі " . Я працюю на залізниці і хочу запитати , чи передбачена доплата на залізниці за науковий ступінь ?

 !  "Admin":
Наказом «Про вдосконалення організації заробітної плати і введення нових тарифних ставок та посадових окладів працівників залізничного транспорту», який є додатком до Галузевої угоди між Укрзалізницею та профспілками визначено, що працівникам, які мають науковий ступінь кандидата чи доктора наук відповідно до спеціальності, вводиться доплати до посадових окладів у розмірі 15 і 20 % посадового окладу.
Якщо Ви отримали відповідну наукову ступінь, то Вам необхідно написати заяву, пред’явити оригінал і надати копію документа, який засвідчує набуту наукову ступінь для встановлення доплати.

Відділ економічної роботи, організації праці і заробітної плати Ради профспілки
ivvvan
 
Повідомлення: 2
З нами з: Нед, 17 червня 2012 1:34 pm

Суміщення посад .

Повідомлення ivvvan » Нед, 17 червня 2012 6:53 pm

№ 1188
Скільки згідно законодавства дозволено суміщати посад?
 !  "Glavred":
Чинним законодавством не встановлено, скільки посад дозволено суміщати працівникові. Разом з цим слід враховувати наступне.
Суміщення професій (посад) – це виконання працівником поряд із своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) у межах робочого часу за основною роботою на одному і тому самому підприємстві, установі, організації за згодою працівника і якщо це економічно доцільно та не призводить до погіршення якості виконуваних обов'язків.
Передумовою для суміщення професій (посад) є наявність у штатному розписі посади, але вона не заповнена, залишається вакантною. За відсутності вакансії суміщення неможливе.
Працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд із своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою), провадиться доплата за суміщення професій (посад) на умовах і розмірах, передбачених у колективному договорі.
Правова інспекція праці Ради профспілки
ivvvan
 
Повідомлення: 2
З нами з: Нед, 17 червня 2012 1:34 pm

Виплати додаткової матеріальної допомоги

Повідомлення Татьяна Петровна » Вів, 19 червня 2012 2:48 pm

№ 1189
Просимо Вас надати тлумачення пункту 3.2.21 Галузевої угоди щодо виплати додаткової матеріальної допомоги в зв’язку із звільненням працівника з виходом вперше на пенсію:
1. Чи враховується до стажу роботи в галузі стаж роботи, якщо працівник звільнявся з підприємств залізничної галузі, чи враховується тільки безперервний стаж?
2. Працівник за період трудової діяльності працював:
1976-1993 рік – ОРС - відділ робітничого постачання Південно-Західної залізниці
1993-1998рік -Державне комерційно-виробниче підприємство робітничого постачання Південно-Західної залізниці «Магістраль»
Чи враховувати дані періоди при обчисленні стажу роботи в галузі для виплати вищеназваної матеріальної допомоги?
 !  "Glavred":
Пунктом 3.2.21 Галузевої угоди визначено право працівників залізничного транспорту в залежності від стажу роботи в галузі на одноразову матеріальну допомогу при звільненні з роботи у зв’язку з виходом на пенсію. А також право на додаткову матеріальну допомогу, якщо працівник звільнився на пенсію за власним бажанням протягом двох місяців після настання цього права.

Що стосується стажу роботи та кількості розмірів середніх заробітків, які повинен отримати працівник, то це детально прописано в колективному договорі Південно-Західної залізниці.

Враховуючи, що тлумачення пунктів, викладених у колективному договорі, належить сторонам, які його уклали, а саме адміністрації Південно-Західної залізниці та дорожньому комітету профспілки рекомендуємо звернутися до них за роз’ясненнями щодо визначення Вашого стажу роботи для обчислення додаткової матеріальної допомоги за сумлінну працю на Південно-Західній залізниці.
Відділ соціально-трудових відносин та побутової роботи Ради профспілки
Татьяна Петровна
 
Повідомлення: 1
З нами з: Вів, 19 червня 2012 9:25 am

Поперед.Далі

Повернутись до Запитання-Відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість