З початку реалізації дисконтної програми профспілки залізничників і транспортних будівельників було укладено 545 договорів із партнерами, в тому числі мережевих, які працюють у 47 бізнес-напрямках. Охоплено біля 2000 торгівельних об'єктів у 167 містах України. Власниками дисконтних карток на сьогодні стали майже 125 тис. спілчан.
Як зазначено на засіданні президії Ради профспілки,
забезпечено оперативне супроводження веб-сайта дисконтної програми та
систематичні публікації в газетах «Вісник профспілки», «Магістраль»,
дорожніх виданнях.
Активовано в корпорації
life:) 417 номерів, що складає 48 % усіх поданих заявок. Для передачі
оперативної інформації членам профспілки задіяно sms-сервер.
Рада
профспілки продовжує активно розвивати вказані соціальні проекти, а
саме: проводяться переговори із мережами АЗС, об'єктів харчування, аптек
тощо. Вивчається можливість запровадження кобрендового проекту, метою
якого є модернізація технічних характеристик дисконтної картки та
значного посилення її ефективності. Разом із ТОВ «Астеліт»
впроваджуються нові тарифні плани для членів нашої профспілки –
учасників корпорації користувачів мобільних послуг.
Зазначені
заходи значно підвищать успішність втілення в життя цих соціальних
ініціатив, створять високий рівень попиту на них серед спілчан, а,
відповідно, і мотивацію профспілкового членства.
Водночас,
не зважаючи на рішення президії Ради профспілки, діяльність у цьому
напрямку на місцях проводиться повільно, що ускладнює прогнозування
розвитку соціальних проектів та договірну діяльність. Тому головам
профорганізацій усіх рівнів рекомендовано систематично проводити широку
інформаційно-роз’яснювальну роботу серед членів профспілки щодо
позитивів соціальних проектів профспілки та активніше залучати молодіжні
ради усіх рівнів до цієї роботи.
Дорпрофсожам запропоновано проводити регіональні семінари-тренінги з розвитку соціальних проектів.
Відділ інформації Ради профспілки
|