Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

В 2019 році у профспілці пройде звітна кампанія. Внесено зміни і доповнення до Галузевої угоди – спільна постанова № Ц/6-76/7-18/51/Цпроф від 29.12.2018 р. Підписано спільного листа щодо пролонгації Галузевої угоди та колдоговорів – № Ц/6-26/3472-18 від 29.12.2018 р.  Профспілка надала зауваження і пропозиції до проекту Стратегії розвитку АТ «Укрзалізниця»  на 2019–2023 рр. 
banner_zalp_111.gif

 

 

Новини

Звернення до Уряду та Міністерства інфраструктури

Сьогодні, 28 серпня, Голова Федерації профспілок транспортників України, лідер профспілки залізничників і транспортних будівельників Вадим Бубняк спрямував офіційного листа на адресу Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана та Міністра інфраструктури Володимира Омеляна, в якому висловив занепокоєння можливістю відкриття вільного доступу до інфраструктури приватних перевізників без відповідної адаптації ПАТ «Укрзалізниця» до нових умов.
   
У листі, зокрема, зазначено, що значна кількість учасників ринку залізничних вантажних перевезень підтримує його відкриття вже найближчим часом, але такі кроки є дуже ризикованими.

Як свідчить досвід країн Європи, що діяли аналогічно, це, насамперед, загрожує масовими звільненнями працівників, дестабілізацією соціально-трудових відносин і швидким відтоком висококваліфікованих кадрів.

Приватні перевізники можуть створити недобросовісну конкуренцію «Укрзалізниці» за рахунок низьких соціальних стандартів для своїх працівників, що, у свою чергу, негативно позначиться на доходах бюджетів усіх рівнів та внесках до соціальних фондів.

Крім цього, приватні перевізники, в разі відкриття найближчим часом ринку залізничних вантажних перевезень, не будуть висувати жорстких вимог до технічного стану тягового рухомого складу, систем контролю безпеки, навчання, тренувань і медичних оглядів локомотивних бригад та інших заходів, від яких безпосередньо залежить безпека залізничних перевезень, що врешті-решт призведе до збільшення ризику виникнення транспортних подій. Тож відсутність чітких правил та вимог до перевізників, а також спеціального регуляторного органу, відповідального за їх ліцензування, спричинить появу ризику зниження рівня безпеки залізничних перевезень.

До того ж непокоїть відсутність державної підтримки залізничного транспорту. Приватні перевізники займуть найприбутковіші сегменти ринку вантажних перевезень, у такий спосіб унеможливлюючи для Товариства виконувати соціальні зобов’язання держави.

У разі надання вільного доступу до залізничної інфраструктури, у найближчій перспективі отримаємо зменшення доходів ПАТ «Укрзалізниця», що призведе до втрати можливості ПАТ виконувати свої зобов’язання, насамперед, соціальні.  Вимушена відмова від збиткових видів перевезень стане причиною скорочення персоналу, з чим профспілка не погодиться.

«Враховуючи викладене вище, прошу посприяти розробці відповідної нормативно-правової бази та забезпеченню ПАТ «Укрзалізниця» справедливої конкуренції на ринку залізничних перевезень до відкриття вільного доступу до залізничної інфраструктури, на що необхідно не менше 5 років з моменту прийняття нової редакції Закону України «Про залізничний транспорт». Профспілка готова долучитися до роботи над цими важливими для залізничників документами», – наголошено у листі до керівників Уряду та Мінінфраструктури Голови ФПТУ і профспілки В.Бубняка.

Відділ інформації Ради профспілки
 

Зворотній зв'язок

Питання-Відповідь 
   Форум профспілки  

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Засідання профсекції працівників господарства приміських перевезень 30.01.2019

Електронний профспілковий квиток

VISA_profkvytok.jpg
  

Zalp.org.ua  : 
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел. (044) 465-00-80; тел/факс(044) 465-00-78