Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

Виступ держсекретаря Міністерства інфраструктури А.Галущака

– Шановні залізничники, ваша акція почута владою!

Ми провели конструктивні переговори з представниками профспілки, де розглянули всі пункти, що мають значення для розвитку залізничної галузі. Озвучу зараз основні деталі і моменти, з чого ми порозумілися.

По-перше, забудьте, будь ласка, про анонсоване скорочення у 120 тис. чоловік – його не буде!

По-друге, так звану «13-ту» заробітну плату буде виплачено у грудні цього року.

По-третє, ми будемо змушені працювати так, щоб знайти кошти на підвищення вашої заробітної плати. Є кілька шляхів:

• ефективність і підвищення ефективності роботи самої залізниці. Залізниця має жити з тих коштів, які заробляє;

земельний податок, який був запроваджений минулого року, буде скасовано, оскільки ми маємо розуміти, що оплата за землю транспортної інфраструктури має бути такою ж, як вона є для автомобільних доріг. Йдеться про 4,2 млрд грн, які цього року «Укрзалізниця» сплатила до бюджетів усіх рівнів. Уряд намагатиметься зробити так, щоб цього податку не було і це буде ваш ресурс.

Питання, яке хвилює всіх, – це закон про залізничний транспорт. Ми розуміємо, що без діалогу із профспілками цей закон приймати не можна, тому що він далі не буде втілений. Ми домовилися про те, що створимо спільну робочу групу за участю профспілок, депутатів (проситимемо їх взяти участь)… Є два законопроєкти: перший був внесений опозицією, другий внесений фракцією, яка має більшість. Маємо знайти компроміс, щоб компанія мала розвиватися, залучати інвестицій… Законопроєкт ми будемо доопрацьовувати в тій частині, щоб було збережено соціальні гарантії.

Наступне питання, яке ми обговорювали, це структурні реформи «Укрзалізниці». Ми не говоримо про те, що будуть створені різні юридичні особи, одна незалежно від одної, чи буде виставлено на приватизацію найдієвіші чи найвигідніші окремі ділянки. Ми говоримо про створення холдингу і далі у рамках цього холдингу ми побачимо кожен вид діяльності, його прибутковість, збитковість з тим, щоб компанія мала можливість далі розвиватися. Щоб ми могли віднайти кошти на оновлення рухомого складу, на придбання нових локомотивів. Ми маємо припинити ту ганебну практику, яка є сьогодні, що через дефіцит коштів не має можливості ремонтувати інфраструктуру. Ми маємо працювати разом з вами. Немає швидких перемог, є щоденна праця, щоб знайти вихід із цієї ситуації.

Щодо підвищення зарплати у 2020 році, ми шукаємо ресурс, що дозволив би віднайти кошти і спрямувати їх на заробітні плати та розвиток інфраструктури. Ми в діалозі з профспілками і будемо шукати вихід.

Ще раз повторюю: без закону приватизація неможлива, і ми чітко домовилися про те, що  працюємо разом з вами. Держава впливає і буде впливати на всі рішення компанії – вона буде державною. Що стосується Наглядової ради і правління – 6 листопада Уряд прийняв рішення про перезапуск наглядових рад в усіх компаніях, там де є представники держави. Це у тому числі стосується й «Укрзалізниці». На наступному засідання Уряду планується прийняття рішення щодо конкурсного відбору членів наглядових рад, які представляють державу. Це є той шлях, який дозволить дати оцінку діям правління, голови та усім іншим посадовим особам.

Тож ми вас чуємо і, повірте, те, що має бути за законом, буде зроблено. Ми знаємо, що компанією повинні керувати сильні фахівці, і компанія має процвітати.
 
 

Зворотній зв'язок

Питання-Відповідь 
   Форум профспілки  

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Розширене засідання професійної секції працівників вагонного господарства (15.07.2020)

Електронний профспілковий квиток

 

VISA_profkvytok.jpg

 

banner_vuso.jpg 

Zalp.org.ua  :Головна >> Напрямки діяльності >> Акції профспілки >> Виступ держсекретаря Міністерства інфраструктури А.Галущака
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел. (044) 465-00-80; тел/факс(044) 465-00-78