Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

   Підтримайте та підпишіть на сайті Верховної Ради електронну петицію проти антинародного законопроєкту «Про працю» № 2708! 5 лютого законопроєкт «Про запровадження програм пенсійного забезпечення за вислугу років» (реєстр. № 2617) профільний Комітет рекомендував до порядку денного третьої сесії ВР. 5 лютого та 15 січня проведено пікетування Комітету ВР з питань соцполітики та захисту прав ветеранів, 16 січня – всеукраїнське профспілкове віче на захист трудових прав працівників, а 30 січня біля будівлі Уряду відбулася багатотисячна профспілкова акція протесту.  

banner_zalp_111.gif

 

 

Новини

Дієві кроки профспілки щодо повернення деяким категоріям залізничників права виходу на пенсію за вислугу років

| Надрукувати |
12:03:2020 г.
Вчора, 11 березня, в інформаційному агентстві «Укрінформ» відбулася пресконференція , організована профспілкою залізничників і транспортних будівельників України, щодо запровадження програм пенсійного забезпечення за вислугу років. Спікерами виступили Голова Федерації профспілок транспортників України, Голова профспілки Вадим Бубняк, голова Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Галина Третьякова,  голова підкомітету Верховної Ради з питань залізничного транспорту Олександр Скічко, експерт з пенсійних систем Олександр Ткач.
 
Нагадаємо, що завдяки підтримці залізничників і всіх небайдужих громадян відповідна петиція профспілки, яку було розміщено на сайті Верховної Ради у минулому році, набрала понад 25 тис. голосів і, як результат, 18 грудня 2019-го у Парламенті було зареєстровано законопроєкт № 2617 «Про запровадження програм пенсійного забезпечення за вислугу років», підготовленого з ініціативи профспілки залізничників і транспортних будівельників України. 5 лютого п. р. його було розглянуто профільним парламентським Комітетом та за підсумками обговорення ухвалено рішення про внесення законопроєкту до порядку денного сесії Верховної Ради.  
Наша профспілка весь час активно діяла задля повернення права виходу на пенсію за вислугу років деяким категоріям залізничників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті, і були незаконно позбавлені цього в 2017 році, наголосив Вадим Бубняк. Тож прийняття зазначеного законопроєкту відповідатиме вимогам щодо відновлення порушених норм пенсійного забезпечення, сприятиме підвищенню рівня соціального захисту та гарантуванню виплат пенсій за вислугу років. Це також позитивно вплине на мотивацію персоналу до довгострокової праці (вислуги років), закріплення кваліфікованих кадрів, стабільність роботи транспортних та інших галузей, безпеку руху, зменшення аварійності та виробничого травматизму тощо. 
 
Голова Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Галина Третьякова зауважила, що втрата працівниками працездатності (профпридатності) до набуття права на пенсію за віком має бути компенсована пенсійними виплатами, але не коштом бюджету (ПФУ), а за рахунок суб’єктів господарювання, які отримували економічну вигоду впродовж періоду трудової діяльності їхніх працівників, які належать до вказаних категорій: «За найкращою європейською практикою роботодавець створює в себе т. зв. фондовані фонди або користується недержавними пенсійними фондами, у тому числі і фондує (збирає) додаткові кошти, які йдуть на компенсацію, яку роботодавець сплачує за використання найманої праці, у нашому випадку працівників залізничної галузі. Тому роль профспілки тут дуже велика». 

Законопроєктом передбачено вирішення проблеми виплати пенсій за вислугу років шляхом запровадження суб’єктами господарювання програм пенсійного забезпечення для відповідних категорій працівників з використанням механізмів галузевих угод (колдоговорів) та існуючої системи недержавного пенсійного забезпечення (третій рівень). Програми пенсійного забезпечення здійснюються недержавними пенсійними фондами (НПФ) відповідно до Закону «Про недержавне пенсійне забезпечення» та є обов’язковими для роботодавців, які використовують найману працю осіб, виконуючих роботи на посадах, що надають їм право дострокового виходу на пенсію за вислугу років.

На думку експерта з пенсійних систем Олександра Ткача, реалізація законопроєкту № 2617 стане драйвером розвитку системи недержавного пенсійного забезпечення за рахунок впровадження корпоративних (галузевих) пенсійних програм на основі соціального партнерства, які охоплюватимуть значну кількість працівників. Запропонована модель формування пенсійних накопичень може стати «локомотивом» пенсійної реформи, дозволить якісно відпрацювати технології другого рівня пенсійної системи та сприятиме розбудові його інфраструктури.

За словами голови підкомітету Верховної Ради з питань залізничного транспорту Олександра Скічка, тема пенсійної реформи є надзвичайно важливою для України: «Сьогодні ми маємо створювати такі умови, за яких робітник залишиться тут, а не поїде працювати до інших країн. Для цього у нього мають бути мотиви, стимули і конкурентні переваги. Зрозуміло, що при цьому питання забезпечення гідних умов праці та її оплати дуже важливі. Тому законопроєкт № 2617 – це початок шляху з повернення пільгових пенсій, де залізничники стануть першопроходцями». 

Тож, якщо депутати підтримають зазначений законопроєкт, право на пенсію за вислугу років можуть знову отримати окремі категорії залізничників, а також водії вантажних автомобілів, які працюють на шахтах, працівники портів і флоту, геологорозвідувальних експедицій, лісгоспів, а в перспективі й інші особи, позбавлені цього права (вчителі, лікарі тощо).

Останє оновлення ( 12:03:2020 г. )
 
 

Зворотній зв'язок

Питання-Відповідь 
   Форум профспілки  

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Я проти антисоціального законопроєкту № 2708

Електронний профспілковий квиток

VISA_profkvytok.jpg
  

Zalp.org.ua  : 
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел. (044) 465-00-80; тел/факс(044) 465-00-78