Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

   На сайті Кабміну триває голосування за петицію про надання права представнику трудового колективу брати участь в управлінні АТ «Українська залізниця» .«Про не розгляд законопроєкту №2681 як такого, що порушує права профспілок в Україні» набрала понад 25000 голосів!  

banner_zalp_111.gif

 

 

Новини

Щодо реформування вагонного господарства та пов’язані із цим структурні перетворення

| Надрукувати |
24:07:2020 г.
Питання реформування вагонного господарства АТ «Укрзалізниця» та пов’язані із цим структурні перетворення відповідно до проєкту Концепції та проєкту Плану з її реалізації на 2020–2022 рр. обговорено 15 липня п. р. на розширеному засіданні професійної секції працівників вагонного господарства.
У роботі засідання взяли участь представники АТ «Укрзалізниця» – директор департаменту вагонного господарства О.Мотін та його перший заступник М.Мурашко, в.о. директора департаменту із стратегічного розвитку та інвестиційної політики О.Карначев. Керівники розповіли присутнім про стан справ у Товаристві та про плани, пов’язані із побудовою нової структури взаємовідносин учасників перевізного процесу, якою, зокрема, передбачено згрупування підрозділів не за регіональним принципом, а за функціональним, а також про необхідність фінансової підтримки залізничного транспорту з боку держави та внесення відповідних змін у законодавство.
 
Представники адміністрації відповіли на запитання учасників засідання, у тому числі щодо планів реорганізації вагонного господарства, особливостей перехідного періоду, навантаження роботою тощо. 
 
Учасники профсекції у своїх виступах, зокрема, наголошували, що впровадження заходів, пов’язаних з реструктуризацією вагонного господарства, розділення його на ремонтну та експлуатаційну складові, не матиме позитивного результату, оскільки:
– вже роками відпрацьовано надійний механізм спільної роботи експлуатації і ремонту, спрямований на виконання завдання з перевезення вантажів, під керівництвом єдиного органу;
– чинні нормативні документи залізниці з безпеки руху, охорони праці, технічні процеси розроблені без врахування розмежувань у вагонному господарстві; 
– на сьогодні гострим залишається питання забезпечення вагонних депо, вагоноремонтних заводів необхідними запасними частинами, матеріалами, інструментом та устаткуванням для своєчасного і якісного виконання планових ремонтів;
– у зв’язку з карантинними заходами перевізний процес у державі і транзитні перевезення значно скоротилися, що відповідно призвело до суттєвого зменшення роботи на вагоноремонтних підприємствах;
– не враховано територіальне розташування підприємств, насамперед віддаленість основного структурного підрозділу від підпорядкованих; 
– не вирішено питання зупинення масового відтоку кваліфікованих кадрів тощо.
 
Тому на сьогодні тільки цілісність депо, а не їх роз’єднання може зберегти галузь від колапсу.
 
За підсумками роботи ухвалено протокол, який спрямовано до керівництва «Укрзалізниці» (документ розміщено на нашому сайті).
Останє оновлення ( 24:07:2020 г. )
 
 

Зворотній зв'язок

Питання-Відповідь 
   Форум профспілки  

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Розширене засідання професійної секції працівників вагонного господарства (15.07.2020)

Електронний профспілковий квиток

 

VISA_profkvytok.jpg

 

banner_vuso.jpg 

Zalp.org.ua  : 
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел. (044) 465-00-80; тел/факс(044) 465-00-78