Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

   На сайті Кабміну триває голосування за петицію про надання права представнику трудового колективу брати участь в управлінні АТ «Українська залізниця» .«Про не розгляд законопроєкту №2681 як такого, що порушує права профспілок в Україні» набрала понад 25000 голосів!  

banner_zalp_111.gif

 

 

Новини

«Укрзалізниця» повинна забезпечувати достатній соціально-економічний захист працівників

| Надрукувати |
10:11:2020 г.
Так вважає профспілка залізничників і транспортних будівельників України, і з цього приводу її лідер Вадим Бубняк направив 9 листопада п. р. на адресу Голови Наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунера відповідного листа.
 
Працівники вкрай обурені, наголошено в листі, тим, що Товариство протягом тривалого часу не виконує свої зобов’язання перед залізничниками, визначені чинною Галузевою угодою. Вони втомилися слухати обіцянки, які не підкріплені діями. 
У результаті безпідставного встановлення значній частині працівників режиму неповного робочого тижня, починаючи з липня 2020 року, відбулося падіння розміру їхньої зарплати, який за 9 місяців п. р. порівняно із заробітною платою робітників галузей промисловості нижчий на 1108 грн., або 8,4%. Престижність професії «залізничник» втрачається з кожним днем, адже номінальний розмір їхньої середньомісячної заробітної плати за 9 місяців 2020 року порівняно з аналогічним періодом минулого року скоротився на 367 грн. або 3,1%. 
 
Адміністрацією знехтувано низку домовленостей, досягнутих у процесі переговорів з профспілкою, зокрема щодо підвищення тарифних ставок та посадових окладів у першому кварталі 2020-го не менш ніж на 10%, про що йдеться у першому пункті Меморандуму про співпрацю та взаєморозуміння, підписаного 11 грудня 2019 року. Востаннє таке рішення було ухвалено у липні минулого року, але ж відтоді в країні вже кілька разів підвищувались соціальні гарантії.
 
Крім того, трудові колективи сподівалися, що отриманий Товариством у 2019-му чистий прибуток є підставою для виплати винагороди за результатами роботи за рік. Однак роботодавець вирішив знехтувати інтересами своїх працівників, а свою відмову обумовлює відсутністю державної фінансової підтримки. На місцях профорганізації всіх рівнів вже з останніх сил стримують трудові колективи від протестних дій, але невиплата винагороди за результатами роботи у 2019 році може стати тим каталізатором, який змусить їх перейти до активних дій.
 
Натомість профспілка на підтримку Товариства у взаємовідносинах з акціонером неодноразово зверталась до органів виконавчої влади щодо відміни податку на землю, виконання статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт» та відшкодування витрат за перевезення пільгових категорій населення. І врешті-решт вмотивовані вимоги профспілки були почуті акціонером і базовий норматив відрахування частини прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2019 році АТ «Укрзалізниця», зменшено до мінімуму 30%, тобто додатково в розпорядженні Товариства залишається близько 2 млрд грн. 
 
Тож профспілка у своєму зверненні до голови колегіального органу наполягає зобов’язати виконавчий орган АТ «Укрзалізниця» забезпечити достатній соціально-економічний захист працівників залізничного транспорту шляхом перегляду годинних тарифних ставок та посадових окладів залізничників, відміни режиму неповного робочого часу та виплати винагороди за результатами роботи за 2019 рік. 

 
 

Зворотній зв'язок

Питання-Відповідь 
   Форум профспілки  

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Розширене засідання професійної секції працівників вагонного господарства (15.07.2020)

Електронний профспілковий квиток

 

VISA_profkvytok.jpg

 

banner_vuso.jpg 

Zalp.org.ua  : 
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел. (044) 465-00-80; тел/факс(044) 465-00-78