Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

Додаток

до наказу Укрзалізниці від 1 грудня 2010 р., № 766-Ц

VII. Особливості обліку робочого часу працівників колійного господарства.

7.1. При проїзді працівників колійних машинних станцій, центрів механізації колійних робіт, дистанцій колії від постійного місця збору, встановленого правилами внутрішнього розпорядку, до місця здійснення роботи і назад, час, витрачений у дорозі поза межами робочої зміни, встановленої графіком роботи, зараховується окремо та оплата провадиться з розрахунку тарифної ставки або посадового окладу. При підрахунку надурочних годин роботи цей час не враховується.

7.2. Працівникам, що обслуговують колійні та залізнично-будівельні машини, в робочий час включається: час безпосередньої роботи на машині, час на підготовку машини до роботи, очікування причеплення і відчеплення від локомотива, очікування відправлення, слідування по перегону, повернення назад, маневри на станції та постановка у тупик, час проведення медичних оглядів до і після поїздки, час отримання маршрутного листа, час на інструктаж та технічне навчання. Тривалість робочого дня при цьому не може перевищувати 12 годин на добу.

Час, затрачений на підготовку навантаження і розвантаження хопер-дозаторів і думпкарів та приведення їх у транспортне положення, а також технічний огляд, включається у робочий час кожному працівнику бригади згідно з графіком роботи.

Графіки чергування та відпочинку обслуговуючого персоналу при переміщені колійних і залізнично-будівельних машин в неробочому стані в складі поїзда, окремим локомотивом чи самостійно (для самохідних машин), хопер-дозаторних та думпкарних маршрутів (вертушок) від станції навантаження до станції розвантаження і назад, розробляються і затверджуються адміністрацією підприємства (відокремленого підрозділу) за погодженням із профспілковим комітетом. У цих випадках облік робочого часу ведеться за фактичними витратами відповідно до графіка чергування.

Робочий час спеціалістів, що входять до складу бригад колійних і залізнично-будівельних машин, зараховується так само, як і робітників, що обслуговують ці машини.

7.3. При виконанні робіт у "вікна", де за умовами виробництва не може бути збережено встановлену щоденну тривалість робочого часу для працівників колійного господарства, застосовується підсумований облік робочого часу з періодом обліку – місяць, квартал, тура. Тривалість робочого дня при цьому не може перевищувати 12 годин на добу.

Начальник Головного управління колійного господарства Ю.Л. ТУЛЕЙ
 
 

Наші інформаційні ресурси

Вісник профспілки
 
YouTube канал профспілки
 
Приєднуйтесь до нас у Facebook

Сторінки профорганізацій

 Email_1.png
E-mail:

This e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it  - З ТЕХНІЧНИХ ПРИЧИН ТИМЧАСОВО НЕ ПРАЦЮЄ!
(загальний відділ – приймальня)

    This e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it  - ДЛЯ ОФІЦІЙНОГО ЛИСТУВАННЯ 
(відділ інформації)

Адреса:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15а 

Зворотній зв'язок


   Форум профспілки  
 
 

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Розширене засідання професійної секції працівників вагонного господарства (15.07.2020)

Електронний профспілковий квиток

 

VISA_profkvytok.jpg

 

banner_vuso.jpg 

ФПТУ

FPTU_2.jpg
Zalp.org.ua  :Головна >> Напрямки діяльності >> Економічний захист >> Оплата праці >> Додаток
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел/факс(044) 465-00-79