Профспілка залізничників і транспортних будівельників України

Творчий підхід — стимул для руху вперед

«Голова цехкому резерву провідників Лідія МАТІЯШ – не лише грамотний фахівець, надійний товариш, але й творча особистість, із нею – хоч у розвідку», – запевняє голова профорганізації пасажирського вагонного депо Львів Богдан Смолінський...
Що ж саме дарує йому таку впевненість? «Лідія Матіяш досконало знає виробничу діяльність, адже починала роботу з провідника, потім, закінчивши ДІІТ, працювала бригадиром на поточному ремонті, начальником поїзда. Очоливши цехком, і в профспілкових справах зарекомендувала себе якнайкраще», – відповів...
 

Активність, принциповість, професійність – риси, необхідні для будь-якого профлідера, а особливо важливими вони стають, якщо спілчан у профорганізації багато. Цехком опікується 1870 членами профспілки, більшість із них – жінки. Робота провідників важка, відповідальна та різнобічна, тож і проблеми, з якими звертаються вони до цехкому, різноманітні, чимало — тісно пов’язані з виробничим процесом (скаржаться провідники на якість вугілля, стан вагонів...). Часто доводиться їх захищати, приміром, від покарань через неадекватну поведінку пасажирів, які використовують чужі документи, тощо.


«У таких випадках цехком стає на бік працівника, адже часто його провину дуже перебільшено. І у кожній конкретній ситуації профспілка займає активну позицію, інакше просто не можна», – стверджує, спираючись на власний досвід, Л.Матіяш і розповідає: «Майже два роки ми боролися проти зміни норми обслуговування поїздів, коли на два вагони виділяється три провідники. Рухомий склад у нас проамортизований більше як на 45 %, що потребує від провідника більше зусиль та уваги під час поїздки. Зрештою таку норму було впроваджено лише на фірмових поїздах на Київ та Одесу, укомплектованих новішими вагонами. Однозначно не підтримав наш профком й ідею Укрзалізниці щодо скорочення посади начальника поїзда та передачі його функцій старшим провідникам».


Одне з проблемних питань, яке потребує уваги цехкому, – формений одяг провідників пасажирських вагонів. До цього часу провідників не завжди вчасно забезпечували ним відповідно до термінів носіння. «Дуже добре, що у нашому депо є власний швейний цех та хімчистка, і форма провідників між поїздками зберігається у гардеробній, тож вона завжди як нова», – відзначає Лідія Романівна.


Знаходять застосування й організаційні та творчі здібності профлідера. Вона, приміром, не лише організовувала конкурси на кращого за професією серед провідників у депо, але й взяла участь у підготовці збірної команди провідників залізниці. Результат не забарився: у минулому році на фінальних змаганнях Укрзалізниці у Харкові збірна Львівської, а з нею і один з працівників депо, виборола друге місце.


За усіма цими клопотами —  надійна підтримка родини. Сім’я допомагає: сини – самостійні, а чоловік і сам залізничник, тож добре розуміє і виробничі, і профспілкові турботи...


Олександр ГЕРШУНЕНКО, кореспондент «Львівського залізничника» (для «ВІСНИКА»).
 
 

Зворотній зв'язок


   Форум профспілки  
 
 

Опитування

Який розділ вас цікавить?

Лічильник



Головна Контакти Пошук

Фотогалерея


Розширене засідання професійної секції працівників вагонного господарства (15.07.2020)

Електронний профспілковий квиток

 

VISA_profkvytok.jpg

 

banner_vuso.jpg 

Zalp.org.ua  :Головна >> Напрямки діяльності >> Інформаційна діяльність >> Новини профорганізацій >> Творчий підхід — стимул для руху вперед
Контакти:
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел/факс(044) 465-00-79