Запитання 1. Які документи потрібно прикріплювати до електронного звернення?
Тільки фото ЗАПОВНЕНОЇ заяви, обов’язково за зразком, який Ви завантажите на сайті. Оригінал заяви разом з усіма підтверджуючими документами (перелік є на сайті в розділі «Матеріальна допомога») надсилаєте на ту поштову адресу, яку отримаєте у відповіді на Ваше звернення. Зверніть увагу, що електронні звернення без прикріплених заповнених заяв не розглядатимуться.
Запитання 2. Які підтверджуючі документи потрібно надсилати засобами поштового зв’язку?
На підтвердження понесених пенсіонером-залізничником витрат на лікування до заяви необхідно додати такі документи, як: копія паспорта (ID-картки); копія ідентифікаційного коду; документ, що підтверджує трудові відносини з АТ «Укрзалізниця» (профспілкою) – копію сторінок (першої і останньої із записом) з трудової книжки або біографічна довідка (надає відділ кадрів); лікарське свідоцтво (виписка); оригінали документів (чеків), що підтверджують витрати на обстеження та лікування; довідка з банківськими реквізитами заявника у форматі IBAN для перерахування коштів.
Весь комплект документів разом із оригіналом заяви надсилаєте на ту поштову адресу, яку отримаєте у відповіді на Ваше звернення.
Запитання 3. Якщо я хворіла у 2019 році, але в мене не залишилось оригіналів чеків, чи можу я розраховувати на цю матеріальну допомогу?
Ні. Ця матеріальна допомога може надаватися виключно за випадками, які трапилися з 14 грудня 2023 р., і за умови наявності повного комплекту підтверджуючих Ваші витрати документів.
Запитання 4. Матеріальна допомога на медичне обслуговування непрацюючим пенсіонерам залізничникам надається тільки за електронним зверненням?
Електронні звернення через сервіс – це один із способів зробити запит і направити копію заяви (шаблон завантажуйте на сайті). В результаті Ви отримаєте контактні дані голови первинки, а також адресу поштового зв’язку, за якою необхідно буде надіслати повний комплект необхідних документів включно з оригіналом заяви. Які саме документи – ознайомтесь з інформацією в цьому розділі (вище).
Також Ви можете фізично прийти і звернутися до голови первинної профорганізації виробничого підрозділу за останнім місцем роботи. Шаблон заяви Вам нададуть, а також поінформують, які необхідно долучити підтверджувальні документи.
Запитання 5. Скільки часу потрібно очікувати від моменту, коли голові первинки надіслано засобами поштового зв’язку або надано (фізично) повний комплект документів?
Ми намагаємося якнайшвидше опрацьовувати Ваші заяви. Отриманий від Вас ПОВНИЙ комплект підтверджувальних документів разом з оригіналом заяви відразу надається головою первинки на розгляд президії відповідного виборного органу профспілки (Ради профспілки, дорожнього або об’єднаного профспілкового комітету). На найближчому їх засіданні ухвалюється рішення і виділені кошти перераховуються на вказаний Вами картковий рахунок.
Щодо опрацювання електронних звернень через сервіс, то відповідно до Закону України «Про звернення громадян» вони розглядаються і вирішується у термін, визначений чинним законодавством.
Запитання 6. Якщо мені допомагають оформити звернення про матеріальну допомогу мої діти, яку банківську картку для перерахування коштів потрібно вказувати?
До Профспілки залізничників і транспортних будівельників України часто звертаються діти непрацюючих пенсіонерів залізничників, які допомагають своїм батькам в оформленні матеріальної допомоги на медичне обслуговування. Це питання досить актуальне.
Згідно з п. 2.3.2.5 Порядку надання непрацюючим пенсіонерам-залізничникам адресної матеріальної допомоги на медичне обслуговування непрацюючий пенсіонер-залізничник повинен надати банківські реквізити ОСОБИСТОГО КАРТКОВОГО РАХУНКУ у форматі IBAN. Тобто, виключно пенсіонера, який потребує цієї допомоги.