У зверненні наголошено, що розробка за ініціативи нашої профспілки законопроєкту № 2617, авторами якого є Галина Третьякова та інші народні депутати, зумовлена стратегічним значенням транспорту, зокрема залізничного, для економіки країни, вимогами підтриманої понад 25 тис. голосами спілчан електронної петиції до Верховної Ради від 04.06.2019 р. щодо законодавчого врегулювання права на достроковий вихід на пенсію за вислугу років окремих категорій працівників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті, а також вимогами учасників минулорічних профспілкових акцій протесту.

 

Рада профспілки сподівається, що прийняття законопроєкту № 2617 в якості окремого Закону врегулює питання покриття ризику вислуги й ризиків професійної непрацездатності (пенсій за вислугу років) відповідно до Директиви ЄС, окремо від питань, пов’язаних з обов’язковою професійною пенсійною системою для осіб, що зайняті на робочих місцях згідно із Списком № 1 і Списком № 2.

  

У листі висловлено також підтримку зусиллям Міністерства соціальної політики, спрямованим на запровадження другого рівня пенсійної системи на основі запропонованої ним моделі з тим, щоб можливість повноцінної участі в ній була надана громадянам України не пізніше 2021 року.


Звернення з проханням активізувати зусилля щодо підтримки законопроєкту № 2617 надіслано також Голові Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Галині Третьяковій.


Тож наша профспілка весь час активно діє задля повернення права виходу на пенсію за вислугу років деяким категоріям залізничників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті, і були незаконно позбавлені цього в 2017 році.


Прийняття законопроєкту № 2617 відповідатиме вимогам щодо відновлення порушених норм пенсійного забезпечення, сприятиме підвищенню рівня соціального захисту та гарантуванню виплат пенсій за вислугу років. Це також позитивно вплине на мотивацію персоналу до довгострокової праці (вислуги років), закріплення кваліфікованих кадрів, стабільність роботи транспортних та інших галузей, безпеку руху, зменшення аварійності та виробничого травматизму тощо.