Виконавча дирекція Фонду підготувала та запропонувала зміни до даної постанови Кабміну, що пов’язані із реалізацією виконання вимог Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 р., № 2240 в частині контролю й ефективного забезпечення надання матеріального забезпечення та соціальних послуг застрахованим особам, а також уникнення можливих зловживань при розслідуванні і встановленні нещасного випадку невиробничого характеру.

 

Виконавча дирекція Фонду пропонує доповнити Порядок розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру в частині:

• залучення робочого органу Фонду до переліку органів, яким лікувально-профілактичні заклади повідомляють про нещасні випадки, які стались із найманими працівниками;

• обов’язкового залучення фахівців робочого органу Фонду до участі у проведенні розслідування і встановлення всіх обставин нещасного випадку при визначенні його характеру.

Прийняття проекту постанови надасть:

– змогу уникнути приховування нещасних випадків на виробництві, а саме переведення таких випадків у невиробничих характер;

– застосувати більш дієвий контроль та відповідальний підхід до визначення характеру нещасного випадку;

– дозволить підвищити контроль та рівень фінансово-економічної дисципліни щодо витрат коштів Фонду.


За матеріалами засідання правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 3 квітня 2012 року