Це питання потрібно вирішувати не на локальному рівні, зазначив лідер профспілки, а закріпити у законодавчій площині, тому що це стосується трудових прав та інтересів понад двох мільйонів працівників. При цьому він наголосив, що не зрозуміло, чому водіям тролейбусів і трамваїв право дострокового виходу на пенсію збережено, а працівники залізниці цієї пільги були позбавлені. Це не логічно, оскільки, приміром, машиністи та їхні помічники продовжують працювати на локомотивах, зношення яких досягає 100%.

 

Голова ФПТУ і профспілки В.Бубняк запропонував включити до  статті 117 зазначеного законопроекту професії окремих категорій працівників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті та в метрополітенах і користувалися раніше правом на пенсію за вислугу років.

 

Відділ інформації Ради профспілки