У листі зазначено, що звільнення від сплати земельного податку земель залізничного транспорту, на якому наполягає профспілка, призведе до втрат місцевих бюджетів.

 

Саме органи місцевого самоврядування визначають обсяги видатків на відшкодування пільгового проїзду в громадському транспорті з відповідних місцевих бюджетів, йдеться у відповідь на вимогу профспілки забезпечити стовідсоткову компенсацію Укрзалізниці за перевезення пільгових категорій пасажирів.

 

Частково задоволено пропозицію профспілки стосовно виділення у 2022 році коштів із державного бюджету відповідно до ст. 10 Закону «Про залізничний транспорт». Цьогоріч держбюджетом передбачено видатки на будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві на залізничній дільниці Київ-Московський – Дарниця, оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізацію залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень, проєктування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород.

 

Реалізація ще однієї пропозиції З’їзду – компенсування АТ «Укрзалізниця» суми акцизного податку на пальне, використане для потреб тягового рухомого складу – призведе до втрат державного бюджету України, крім того, чинним законодавством механізм такого відшкодування не передбачений і його запровадження міністерство вважає недоречним.

 

Таким чином ми спостерігаємо, що державні органи уникають врегулювання проблем, які потребують вирішення протягом багатьох років, та не чують аргументованих пропозицій профспілки, спрямованих на розвиток, безпечну і стабільну роботу залізничного транспорту. Водночас після десятків років боротьби галузі, нарешті, вдалося принаймні частково домогтися передбаченого законом бюджетного фінансування, тож профспілка не полишає соціального діалогу із владою і надалі доводитиме необхідність державної підтримки залізниці.