Проекти визнано придатними до застосування у виробничих умовах:
«Типові норми часу на малярні роботи, що виконуються на тепловозах серії 2ТЕ116, ЧМЕ3, ЧМЕ3Т, ЧМЕ3Е» (розроблено фахівцями дорожньої нормативно-дослідної станції з праці Донецької залізниці за участі провідних фахівців Головного управління локомотивного господарства Укрзалізниці)«Типові норми часу на деповський та капітальний ремонт електрообладнання та систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів побудови ВАТ «КВБЗ» та «Типові норми часу на слюсарні роботи з ремонту дизеля, допоміжного обладнання та гідропередачі під час технічного обслуговування і поточних ремонтів дизель-поїзда Д1» (розроблено фахівцями Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України. На наших залізницях ці норми запроваджуються вперше)«Типові норми часу на технічне обслуговування та поточний ремонт засобів обчислювальної техніки, адміністрування локальних мереж та супроводу загальносистемного програмного забезпечення» (розроблено фахівцями Головного управління інформаційних технологій та дорожньою нормативно-дослідною станцією з праці Південної залізниці).
Відділ інформації Ради профспілки