Ці гострі питання заздалегідь було направлено очільнику Товариства з надією, що до зустрічі керівництво АТ «Укрзалізниця» їх опрацює та надасть конкретні пропозиції щодо їх вирішення. Оскільки галузь поступово виходить на планові показники обсягів роботи і фінансових надходжень, то й працівники мають право на підвищення свого добробуту.

 

Під час зустрічі головами дорожніх профспілкових організацій було додатково запропоновано до обговорення проблеми відсутності продуманих напрямів реформування галузі, його перспективи та наслідки для людини праці. За їх інформацією, загострення набувають питання безпідставного скорочення працівників, діяльності медичних закладів, майбутнє закладів соціальної сфери (оздоровлення, спортивних, культурних), започаткована реорганізація локомотивного господарства, укладення єдиного колективного договору АТ «Укрзалізниця» та інші.

 

Крім того, зазначено, що залізничний транспорт опустився на 16-те місце за рівнем середньої заробітної плати працівників серед галузей економіки, втрачається кадровий потенціал і стає все складніше виконувати планові завдання.

 

Проте Голова правління у своїй короткій промові жодних перспектив щодо вирішення зазначених проблем не запропонував. З його інформації можна зробити висновок, що грошей для працівників у Товариства немає. Натомість, посилаючись на зайнятість керманича, запропоновано провести наступну зустріч у такому ж форматі через два тижні.

 

Керівництво профспілки та голови дорожніх профорганізацій готові зустрітися повторно лише за умови, якщо до запропонованої керівництвом Товариства дати буде надано конкретні пропозиції та встановлено терміни вирішення найгостріших питань, які збурюють трудові колективи. Адже на фоні підвищення соціальних стандартів у державі (зростання рівня мінімальної зарплати, прожиткового мінімуму) залізничники вправі вимагати підвищення і власного добробуту.