1. Не допущено масових скорочень працівників галузі.
2.  Середня зарплата транспортників лишилася „недоторканою” – тим часом, як мала всі шанси бути урізаною вдвічі.
3. Залізничники, нарешті, отримали «тринадцяту» зарплату за 2008 р.
4. Понад 300 тисяч спілчан застраховано від нещасного випадку на виробництві.
5. Вперше у проекті фінансового плану залізниць України на наступний рік передбачені витрати на відрахування до недержавного пенсійного фонду в розмірі 6 млн грн.  (залізничники мають можливість вступити до Професійного недержавного пенсійного фонду „Магістраль”).  
6. Галузеву медицину таки фінансуватимуть і поточного року – незважаючи на те, що Міністерство фінансів України намагалося позбавити відомчі медичні заклади коштів з державного бюджету.
7. Активно та ефективно запрацювала лікарняна каса на Львівській залізниці.
8.  Врешті решт, загальними зусиллями вдалося відстояти майбутнє галузі. Є сподівання, що світле – адже підписаний проект реформування українських залізниць розробляли  саме фахівці-залізничники.
2010 рік у профспілці пройде під гаслом „Жінкам – гідну працю!”. Проте це – лише додатковий акцент, адже всі напрями діяльності (як відстоювання трудових прав і соціальних інтересів працівників галузі) звісно, лишаться, незмінними.  
До речі.  Цього року відзначається також 105-річчя профспілкового руху на залізницях України.

Тетяна КОРОЛЮК, «Магістраль» від 27 січня – 2 лютого 2010 р.