ЗВЕРНЕННЯ
учасників урочистого зібрання,присвяченого 25-річчю
зі створенняпрофспілки залізничників і транспортних будівельників України
до спілчан
23 січня 2017-го минуло 25 років з того часу, як профспілка залізничників і транспортних будівельників України розпочала діяльність і становлення у незалежній Україні.
Наша профспілка подолала багато викликів і труднощів, завдячуючи високій компетенції та наполегливій праці профспілкових працівників та активістів, традиційній згуртованості, єдності, послідовності соціального діалогу та демократичним принципам громадської організації.
На різних етапах розвитку профспілки відчувалися злети та падіння, відбувалися багатолюдні пікетування Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, принципові трудові спори з Укрзалізницею, Урядом, Міністерством інфраструктури, що гартувало та об’єднувало спілчан для досягнення спільноїмети.
За пройдешні роки здобуто значні результати у сферах колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин і розвитку соціального діалогу, зайнятості, оплати праці та матеріального стимулювання, захисту трудових прав працівників, охорони праці, організаційної, кадрової та інформаційної роботи, спорту та культури, міжнародного співробітництва.
Вдалося не лише вистояти перед натиском викликів і проблем, а й подолати їх.
Голови профспілкових організацій усіх рівнів, молодіжних рад, активісти, правові та технічні інспектори праці Ради профспілки, фахівці та спеціалісти з питань оплати праці, колективно-договірного регулювання, організаційної та інформаційної роботи, фінансові працівники тощо є потужною і компетентною командою однодумців, якаякісно виконуєсвою справу, підвищуючи ефективність профспілки.
Модернізуючись та створюючи нові соціальні проекти – такі, як Професійний недержавний пенсійний фонд «Магістраль», фонд матеріальної допомоги постраждалим від нещасних випадків і раптової смерті на виробництві, дисконтна програма, юридичний контакт-центр, мобільна корпорація, система веб-конференцій, електронний профспілковий квиток, – профспілка ставить амбітні плани щодо розвитку та зміцнення в сучасних умовах.
Разом з тим ми вимушені констатувати, що теперішні часи для профспілки є чи не найважчими і найскладнішими.
Зміна системи управління на залізничному транспорті України, створення ПАТ «Українська залізниця», кардинальні структурні перетворення в компанії та утворення вертикально-інтегрованих господарських структур потребують виважених та ефективних рішень щодо адаптації профспілки до нових умов, реагування на зміни в колективно-договірному регулюванні соціально-трудових відносин на залізничному транспорті.
Вважаємо основними викликами сьогодення проблеми збереження робочих місць та мотивації праці, відсутність державної підтримки залізничного транспорту, руйнування галузевої системи охорони здоров’я, втручання представників роботодавців у діяльність профспілкових організацій, а в деяких випадках і перешкоджання законній діяльності профспілки.
Нам болісно спостерігати, що послаблюється наша єдність, створюються паралельні профспілковіструктури, а з наших лав виходять спілчани…
Для досягнення позитивних результатівсьогодні, як ніколи, профспілка потребує посилення згуртованості та єдності, взаєморозуміння та толерантності, утримання високого рівня виконавчої дисципліни, проведення активної інформаційної політики, посилення ефективності навчання та підвищення кваліфікації профспілкових кадрів та активу.
Щиро бажаємо профспілці та спілчанам витримки, успіхів, добробуту!
В єдності – наша сила!
Члени організаційного комітету з підготовкиУстановчого (першого) з’їзду профспілки та члени комісії з підготовки Статуту профспілки (23 січня 1992 р.):
Володимир Степанович Карпенко – завідувач оргвідділу дорпрофсожу Південно-Західної залізниці,
Василь Григорович Мельничук – головний технічний інспектор праці ЦК профспілки на Південно-Західній залізниці,
Михайло Григорович Сінчак – заступник голови райпрофсожу Одеського відділку Одеської залізниці,
Юрій Миколайович Слоболінський – голова профкому тресту «Дніпротранс»,
Станіслав Петрович Твердохліб – завідувач оргвідділу дорпрофсожу Південної залізниці,
Вадим Мар’янович Ткачов – голова райпрофсожу Одеського відділку Одеськоїзалізниці,
Володимир Родіонович Шамрай – голова об’єднаного профкому «Харківметробуд» (посади на той час)
Василь Сидорович Лесько – завідувач відділу Ради профспілки у 1993–1995 роках, заступник Голови профспілки у 1995–2014 роках;
Леонід Павлович Бессарабов – голова Лиманської дорожньої профорганізації,
Анатолій Григорович Прокопенко – голова Одеської дорожньої профорганізації,
Орест Михайлович Логошняк – голова дорожньої профорганізації Південно-Західної залізниці,
Олександр Миколайович Мушенок – перший заступник Голови профспілки,
Бубняк Вадим Михайлович – Голова профспілки.
24 січня 2017 року
м.Київ