Голова профспілки В.Ткачов у зв’язку з цим наголосив, що зазнають змін, перш за все, первинки: одні профкоми, приміром, отримають додаткове навантаження, а інші, на жаль, позбавляться можливості утримувати посади звільнених профпрацівників. Тож наразі набуває вагомого акценту, зокрема, централізоване бухгалтерське обслуговування, тому що це може значно полегшити роботу, надати їй нового імпульсу та ефективності, але при тому не позбавить профспілкові комітети самостійності, адже всі рішення щодо керування коштами первинки залишають за собою. Перший заступник Голови профспілки М.Сінчак конкретизував з цього питання низку надзвичайно важливих моментів для профорганів всіх рівнів. Він розповів колегам про варіанти профспілкової структури.
У профспілці ця тема активно обговорюється, і з метою напрацювання більш прийнятних пропозицій було проведено тематичний семінар-нараду, що проходив у жовтні в Харкові, а також Бєлгороді – за участі наших російських колег, які щиро ділилися набутим досвідом щодо змін організаційної профструктури Роспрофжелу під час акціонування РЖД. У заході взяв також участь Генеральний секретар Міжнародної конфедерації профспілок залізничників і транспортних будівельників Г.Косолапов, який, акумулювавши досвід у цьому напрямку діяльності колег інших країн СНД і Балтії, розповів про це учасникам заходу – головам наших дорожніх і територіальних організацій.
Надалі Рада профспілки планує продовжити обговорення щодо майбутніх змін у профспілковій структурі.
Відділ інформації Ради профспілки