У листі з цього приводу наведено аргументацію.
Залізничний транспорт перебуває у складній фінансово-економічній ситуації. Недостатньо коштів для підтримання у робочому стані рухомого складу (який, як відомо, має знос більше 90%), придбання нових локомотивів, вантажних вагонів, швидкісних пасажирських поїздів, побудови сучасних швидкісних колій, ліній електропередач.
Експлуатація поромів, побудованих у 1978 р. і 1979 р., внаслідок значного терміну експлуатації, вимагає значних коштів на ремонт і підтримання їх у робочому стані і не зрозуміло, чи будуть зазначені пороми забезпечувати доходність перевезень. До того ж вони в найближчі роки не зможуть відповідати ряду нових міжнародних та європейських конвенцій і норм, щодо суднового обладнання та конструкції, а тому мають обмежений район експлуатації – прибережну лінію Чорного моря.
Вважаємо, наголошено у зверненні, що прийняття рішень щодо передачі у державну власність від одного суб’єкта до іншого, в першу чергу, повинно базуватись на ефективній економічній доцільності використання в експлуатації таких об’єктів. Крім того, відповідно до Статуту публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» метою і предметом діяльності Товариства є задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях. Але технічне обслуговування та ремонт водних транспортних засобів не передбачено.
Зазначаємо, вказано у листі, що такі дії міністерства призведуть до ще більш ускладненого фінансово-економічного стану підприємства залізничного транспорту – УДЦТС «Ліски» та в цілому Укрзалізниці, а також можуть зашкодити реалізації соціальних гарантій і виплати гідної заробітної плати залізничникам.
Рада профспілки запропонувала відповідний наказ Мінінфраструктури відмінити, а пороми за необхідності передати морським компаніям.
Прес-реліз направлено до ЗМІ.
Відділ інформації Ради профспілки