Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників України постійно тримала це питання на контролі і неодноразово порушувала його на різних рівнях, у тому числі на ІІІ Конференції профспілки 27 березня, під час зустрічі Міністра інфраструктури Максима Бурбака з Головою профспілки Вадимом Ткачовим та головами дорожніх профорганізацій залізниць 28 березня п. р., також воно було серед головних вимог профспілки до Укрзалізниці, затверджених президією Ради профспілки 9 січня 2013 року у рамках колективного трудового спору.
Тож дії профспілки виявилися ефективними.

Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Укрзалізниці
«Відповідно до Положення про Державну адміністрацію залізничного транспорту України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.02.1996 р., № 262

НАКАЗУЮ:
1. Визнати такими, що втратили чинність з 1 червня 2014 року, накази Укрзалізниці:
від 11.05.2011 р., № 185-Ц «Про затвердження Порядку використання автоматизованої системи відбору кандидатів на вакантні робочі місця працівників поїзних бригад та Порядку використання автоматизованої системи формування поїзних бригад»;
від 3.10.2013 № 332-Ц/од «Про внесення змін до наказу Укрзалізниці від 11.05.2011 р., № 185-Ц».

2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Генерального директора згідно з розподілом обов’язків.
Генеральний директор Укрзалізниці Остапюк Б.Я.».