ДИСКОНТНА ПРОГРАМА
Так, дисконтна програма профспілки функціонує з 2012 року. За цей час укладено 596 договорів із партнерами, в тому числі 10 – мережевих. Програмою охоплено 2011 торгівельних об’єктів у 200 містах України, членам профспілки передано 128,5 тис. дисконтних карток.
Забезпечено оперативне супроводження веб-сайта дисконтної програми та періодичні публікації у профспілкових і дорожніх виданнях, а також налагоджено зворотній зв’язок зі спілчанами та представниками партнерів.
Президія відзначила роботу Одеської дорожньої профорганізації, представники якої уклали найбільшу кількість договорів із партнерами та забезпечили дисконтними картками майже 40 тис. спілчан.
В середньому, дисконтні картки отримали 36 % членів профспілки. Проте у низці профорганізацій ці показники значно нижчі.
Наразі продовжується залучення нових партнерів дисконтної програми, роз’яснювальна робота серед членів профспілки щодо її переваг, стимулювання голів профорганізацій усіх рівнів для забезпечення спілчан дисконтними картками.
ДО ТЕМИ. Президія Ради профспілки відзначила позитивний досвід партнерських відносин із банківськими структурами у межах дисконтної програми профспілки, тому з метою її подальшого розвитку та створення для спілчан вигідних умов при користуванні банківськими продуктами (кредитами, депозитами тощо), постановила вважати за доцільне використання можливостей фінансового дисконт-центру (технологія отримання послуг фінансових установ із преференціями) для потреб членів профспілки і доручила Голові профспілки В.Бубняку укласти відповідний договір.
ПРОФСПІЛКОВА МОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ
Мережу користувачів мобільних послуг life:) утворено у 2013 році. Спілчани можуть безкоштовно отримати стартові пакети для себе та своїх близьких, користуватися послугами мобільного зв’язку зі знижкою 25 %, а також мають унікальну можливість безмежного безкоштовного спілкування в середині корпорації без абонплати з тарифом «Vip-Ultra».
Наразі активовано понад 500 стартових пакетів.
Налагоджено роботу смс-інформування спілчан-учасників корпорації про визначні події у житті профспілки, привітання зі святами тощо.
КОНТАКТ-ЦЕНТР
«Наймолодша» ініціатива профспілки – контактний центр – існує менше року, але вже зазнала вдосконалення: значно знижено вартість послуг, для членів нашої профспілки працює окремий номер «гарячої лінії» 0-800-210-390, дзвінки на який, навіть з мобільних, не тарифікуються, визначено схеми взаємодії контакт-центру з правовими та технічними інспекторами праці Ради профспілки тощо.
Зазначені послуги вже замовили профорганізації Кранолиманського локомотивного депо Донецької залізниці, електровозного депо «Жовтень» і дистанції колії Основа – Південної, Дніпропетровської дистанції захисних лісонасаджень Придніпровської магістралі. Виявили зацікавленість та отримали необхідні консультації ще 13 профорганізацій.
Разом з тим, на засіданні відзначено, що запровадженню цієї соціальної ініціативи приділяється недостатньо уваги з боку голів первинок і, як наслідок, члени профспілки не отримують інформацію про її можливості.
Президія Ради профспілки постановила головам профорганізацій усіх рівнів активізувати роботу з інформування спілчан щодо переваг соціальних проектів профспілки, в тому числі через виборні органи профорганізацій, розміщення інформації на профспілкових стендах, залучивши до цієї роботи молодіжні ради. Також необхідно вжити дієвих заходів щодо забезпечення усіх членів профспілки (у першу чергу – працюючих) дисконтними картками і стартовими пакетами профспілкової мобільної корпорації. Головам профорганізацій, в яких відсоток забезпечення спілчан дисконтними картками занизький, рекомендовано «підтягнути» цей показник до середнього у профспілці. Увагу розвитку соціальних проектів має приділити і Молодіжна рада профспілки.
Відділ інформації Ради профспілки