Відділ з нормування праці та заробітної плати депо намагався привести пробіжні норми до нового графіку руху поїздів, порушуючи при цьому методику їх розрахунку і не враховуючи фактичне використання робочого часу.
Крім іншого, це призвело б і до зниження заробітної плати членів локомотивних бригад. Приміром, з введенням цих норм машиніст електровоза на ділянці обслуговування Кривий Ріг–Тимкове недоотримав би за місяць 893 грн., помічник машиніста електровоза – 742 грн., що звело б нанівець жовтневе п’ятивідсоткове підвищення тарифних ставок і посадових окладів.
Тож протягом двох місяців профком у рамках переговорів наполегливо та принципово відстоював свою позицію і врешті, надавши аргументовані матеріали, довів свою правоту.
Також слід відзначити, що завдяки втручанню профкому в останньому кварталі 2015 року членам локомотивних бригад було повернено загалом 2,5 тис. грн. преміальної винагороди, повідомив голова профорганізації Криворізького локомотивного депо Віталій Пауль.