Головна тема, на чому профспілка акцентує особливу увагу, – це, безперечно, надання державою підтримки залізничному транспорту:
– Розуміємо, що насправді чудес не буває, але продовжуємо наполегливо домагатися від Кабінету міністрів саме дієвої допомоги у закупівлі вкрай необхідного для подальшої стабільної роботи стратегічної для країни галузі рухомого складу – локомотивів, пасажирських вагонів тощо. Як ухвалено у протоколі, днями погоджено спільного листа за підписами керівників Мінінфраструктури, Укрзалізниці та профспілки з конкретною пропозицією – виділити у проекті державного бюджету на 2016 рік кошти у сумі понад 11 млрд грн. для придбання рухомого складу.
Розв’язання цієї найактуальнішої проблеми тримаємо на контролі, – наголосив перший заступник Голови профспілки. – Контролюємо і хід розробки оптимального механізму повернення Укрзалізниці коштів за перевезення пільгових категорій населення, – додав він.
Михайло Сінчак поінформував також, що Рада профспілки підготувала та найближчими днями направить до Міністерства інфраструктури пропозицій стосовно змін до статті 18 Закону України «Про транспорт» щодо вирішення трудових спорів (застосування страйку):
– Ми маємо добитися позитивних результатів у цій справі, щоб ефективніше використовувати вагомі важелі для врегулювання колективних трудових спорів на міцній правовій базі, – зазначив перший заступник Голови профспілки.
Він повідомив і про хід виконання вимоги щодо порядку застосування окремих статей Закону України «Про запобігання корупції» у зв’язку з набуттям чинності змін з 26 квітня 2015 року стосовно обмеження роботи близьких родичів і посадових осіб підприємств:
– Радою профспілки підготовлено конкретні пропозиції Мінінфраструктури. З керівництвом Міністерства буде підписано спільного листа та направлено його до Мін’юсту за роз’ясненням, – поінформував Михайло Сінчак.
Відділ інформації Ради профспілки