Зверніть увагу, що такі тарифні плани, як «Стартовий», «Стандарт 100», «Стандарт 120», «Сім’я 25» та «Народний акція» припиняють свою дію. Втім, абонентів, які користувалися ними, буде переведено на інші програми. Так, «Стартовий» – на «Партнер 60», «Стандарт 100» – на «Партнер 120», «Стандарт 120» – на «Партнер 170» тощо.

  

Усім спілчанам – учасникам профспілкової корпорації lifecell, які були абонентами якогось з вказаних вище тарифних планів, надається можливість до 24 листопада 2018 року без додаткової оплати його змінити та обрати інший, що задовольнить ваші інтереси.

 

Зауважимо, що оплачені та нараховані за попереднім тарифом пакети послуг зберігаються відповідно до строків їх дій.