Пам’ятайте, що окремого порядку щодо оформлення листків непрацездатності, нарахування і виплати матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності у разі запровадження воєнного стану не передбачено.
Тобто, якщо у кабінеті страхувальника е-лікарняний набуває статусу «готовий до сплати», роботодавцю необхідно розпочати процедуру призначення матеріального забезпечення за таким листком непрацездатності.
Важливо! Якщо страхувальник не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті ПФУ через воєнний стан, він не може виконати вимоги Закону «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо своєчасного розгляду документів й ухвалення рішення щодо виплати допомоги по тимчасовій втраті працездатності працівнику.
Оскільки затримка відбувається фактично з незалежних від страхувальника причин, він не несе за це відповідальності.
При цьому після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець зобов’язаний виплатити матеріальне забезпечення.
Після відновлення доступу до порталу ПФУ роботодавець має оплатити лікарняні.
Лікарняні підлягають оплаті, якщо звернення за його призначенням надійшло не пізніше 12 календарних місяців із дня відновлення працездатності (ч. 5 ст. 32 Закону № 1105-XIV від 23.09.1999 “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”).
КАДРОВИК-01
Джерело Liga.zakon