У роботі засідання взяли участь представники АТ «Укрзалізниця» – директор департаменту вагонного господарства О.Мотін та його перший заступник М.Мурашко, в.о. директора департаменту із стратегічного розвитку та інвестиційної політики О.Карначев. Керівники розповіли присутнім про стан справ у Товаристві та про плани, пов’язані із побудовою нової структури взаємовідносин учасників перевізного процесу, якою, зокрема, передбачено згрупування підрозділів не за регіональним принципом, а за функціональним, а також про необхідність фінансової підтримки залізничного транспорту з боку держави та внесення відповідних змін у законодавство.

 

Представники адміністрації відповіли на запитання учасників засідання, у тому числі щодо планів реорганізації вагонного господарства, особливостей перехідного періоду, навантаження роботою тощо. 

 

Учасники профсекції у своїх виступах, зокрема, наголошували, що впровадження заходів, пов’язаних з реструктуризацією вагонного господарства, розділення його на ремонтну та експлуатаційну складові, не матиме позитивного результату, оскільки:

– вже роками відпрацьовано надійний механізм спільної роботи експлуатації і ремонту, спрямований на виконання завдання з перевезення вантажів, під керівництвом єдиного органу;

– чинні нормативні документи залізниці з безпеки руху, охорони праці, технічні процеси розроблені без врахування розмежувань у вагонному господарстві; 

– на сьогодні гострим залишається питання забезпечення вагонних депо, вагоноремонтних заводів необхідними запасними частинами, матеріалами, інструментом та устаткуванням для своєчасного і якісного виконання планових ремонтів;

– у зв’язку з карантинними заходами перевізний процес у державі і транзитні перевезення значно скоротилися, що відповідно призвело до суттєвого зменшення роботи на вагоноремонтних підприємствах;

– не враховано територіальне розташування підприємств, насамперед віддаленість основного структурного підрозділу від підпорядкованих; 

– не вирішено питання зупинення масового відтоку кваліфікованих кадрів тощо.

 

Тому на сьогодні тільки цілісність депо, а не їх роз’єднання може зберегти галузь від колапсу.

 

За підсумками роботи ухвалено протокол, який спрямовано до керівництва «Укрзалізниці» (документ розміщено на нашому сайті).