Як зазначено в листі, Рада профспілки, вважає, що таке рішення має бути виваженим і обґрунтованим, оскільки робочий процес на залізничному транспорті є безперервним, цілодобовим і структурні підрозділи повинні постійно забезпечувати безпеку руху, незважаючи на кількість поїздів. Крім того, аж ніяк не всі підрозділи у своїй діяльності залежать від показників діяльності АТ «Укрзалізниця» в цілому і їх виробничий персонал постійно повинен бути задіяний у виробничому процесі і знаходитись на робочих місцях відповідно до визначеної технології.
Загальне запровадження неповного робочого часу призведе до того, що будуть виникати порушення як в технологічному процесі у зв’язку з недостатньою кількістю персоналу, так і в режимі праці та відпочинку працівників. Це також вкрай негативно позначиться на рівні доходів працівників, які внаслідок простою втратили значну частину заробітної плати.
До того ж, як випливає з останніх рішень Уряду, карантин поступово послаблюється і галузі, пов’язані із залізничним транспортом, відновлюють свою діяльність, а відповідно будуть відновлюватися як вантажні, так і пасажирські перевезення.
В трудових колективах, які забезпечують виконання планових показників роботи, виникає нерозуміння обґрунтованості і доцільності запровадження неповного робочого часу.
Рада профспілки також звернулася до керівництва АТ «Укрзалізниця» щодо надання розширеної інформації про результати виробничо-фінансової діяльності Товариства за 5 місяців 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
До розгляду цього питання на засіданні правління АТ «Укрзалізниця» запропоновано провести спільні консультації.