Додатково інформуємо, що ця матеріальна допомога перераховується не з профспілкових внесків, а це цільове фінансування, яке спрямовується Укрзалізницею Раді профспілки для надання адресної допомоги пенсіонерам-залізничникам на медичне обслуговування відповідно до Спільної постанови від 14.08.2023 № Ц-1-96/1/Цпроф54-23.

Запитання 1. Які документи потрібно прикріплювати до електронного звернення?

Тільки фото ЗАПОВНЕНОЇ заяви, обов’язково за зразком, який Ви завантажите на сайті. Оригінал заяви разом з усіма підтверджуючими документами (перелік є на сайті в розділі «Матеріальна допомога») надсилаєте на ту поштову адресу, яку отримаєте у відповіді на Ваше звернення.

Зверніть увагу, що електронні звернення без прикріплених заповнених заяв не розглядатимуться.

Запитання 2. Які підтверджуючі документи потрібно надсилати засобами поштового зв’язку?

На підтвердження понесених пенсіонером-залізничником витрат на лікування до заяви необхідно додати такі документи, як: копія паспорта (ID-картки); копія ідентифікаційного коду; документ, що підтверджує трудові відносини з АТ «Укрзалізниця» (профспілкою) – копію сторінок (першої і останньої із записом) з трудової книжки або біографічна довідка (надає відділ кадрів); лікарське свідоцтво (виписка); оригінали документів (чеків), що підтверджують витрати на обстеження та лікування; довідка з банківськими реквізитами заявника у форматі IBAN для перерахування коштів.

Весь комплект документів разом із оригіналом заяви надсилаєте на ту поштову адресу, яку отримаєте у відповіді на Ваше звернення.

Запитання 3.  Якщо я хворіла у 2019 році, але в мене не залишилось оригіналів чеків, чи можу я розраховувати на цю матеріальну допомогу?

Ні. Ця матеріальна допомога може надаватися виключно за випадками, які трапилися з 14 грудня 2023 р., і за умови наявності повного комплекту підтверджуючих Ваші витрати документів.

Інформація про матеріальну допомогу тут