Продовжуємо відповідати на найпоширеніші запитання щодо користування сервісом електронних звернень «Онлайн-приймальня: матеріальна допомога для пенсіонерів»

Запитання 1. Матеріальна допомога на медичне обслуговування непрацюючим пенсіонерам залізничникам надається тільки за електронним зверненням?

Електронні звернення через сервіс – це один із способів зробити запит і направити копію заяви (шаблон завантажуйте на сайті). В результаті Ви отримаєте контактні дані голови первинки, а також адресу поштового зв’язку, за якою необхідно буде надіслати повний комплект необхідних документів включно з оригіналом заяви. Які саме документи – ознайомтесь з інформацією на сайті профспілки.

Також Ви можете фізично прийти і звернутися до голови первинної профорганізації виробничого підрозділу за останнім місцем роботи. Шаблон заяви Вам нададуть, а також поінформують, які необхідно долучити підтверджувальні документи.

Запитання 2. Скільки часу потрібно очікувати від моменту, коли голові первинки надіслано засобами поштового звязку або надано (фізично) повний комплект документів?

Ми намагаємося якнайшвидше опрацьовувати Ваші заяви. Отриманий від Вас ПОВНИЙ комплект підтверджувальних документів разом з оригіналом заяви відразу надається головою первинки на розгляд президії відповідного виборного органу профспілки (Ради профспілки, дорожнього або об’єднаного профспілкового комітету). На найближчому їх засіданні ухвалюється рішення і виділені кошти перераховуються на вказаний Вами картковий рахунок.

Щодо опрацювання електронних звернень через сервіс, то відповідно до Закону України «Про звернення громадян» вони розглядаються і вирішується у термін, визначений чинним законодавством.

Запитання 3. Якщо мені допомагають оформити звернення про матеріальну допомогу мої діти, яку банківську картку для перерахування коштів потрібно вказувати?

До Профспілки залізничників і транспортних будівельників України часто звертаються діти непрацюючих пенсіонерів залізничників, які допомагають своїм батькам в оформленні матеріальної допомоги на медичне обслуговування. Це питання досить актуальне.

Згідно з п. 2.3.2.5 Порядку надання непрацюючим пенсіонерам-залізничникам адресної матеріальної допомоги на медичне обслуговування непрацюючий пенсіонер-залізничник повинен надати банківські реквізити особистого карткового рахунку у форматі IBAN.

Тобто, виключно пенсіонера, який потребує цієї допомоги.

ДО ВІДОМА

Ще раз нагадаємо, що матеріальна допомога перераховується не з профспілкових внесків, а це цільове фінансування, яке спрямовується Укрзалізницею Раді профспілки для надання адресної допомоги пенсіонерам-залізничникам на медичне обслуговування відповідно до Спільної постанови від 14.08.2023 № Ц-1-96/1/Цпроф54-23.