Такий висновок зроблено на засіданні президії Дорпрофсожу 22 листопада. З доповіддю про підготовку регіональної філії «Одеська залізниця» та виробничих підрозділів до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років виступили головний інженер регіональної філії «Одеська залізниця» Павло Чекалов та головний технічний інспектор праці Сергій Гілка. Було зазначено, що керівництвом філії проведена певна робота з підготовки господарства філії до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024. Виконано цілий ряд заходів з ремонту службових, виробничих і санітарно-побутових приміщень, систем водопостачання та каналізації, котельних установок і опалювальних систем.
Разом з тим, вибірковими перевірками, проведеними технічною інспекцією праці, виявлено ряд недоліків з цього питання. В низці виробничих підрозділів філії не укомплектований штат працівників за такими основними професіями, як машиністи, помічники машиністів тепловозів та електровозів, монтери колії, чергові по переїзду, складачі поїздів, чергові по станції, регулювальники швидкості руху вагонів та інше.
Працівники виробничих підрозділів, станцій, у тому числі першозимники, не в повному обсязі забезпечені спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту, медичними аптечками. Є проблеми з забезпеченням виробничих підрозділів регіональної філії вугіллям та дровами.
Уже багато років поспіль не вирішується питання водопостачання, очищення та ремонту колодязів, особливо гостро це питання стоїть у дистанціях колії, де на околодках забезпечення водою можливо тільки з колодязів. Якщо в жаркий період року працівникам видається бутильована вода, то в інші періоди працівники не забезпечуються ні питною, ні технічною водою. А проблема в тому, що як в регіональній філії «Одеська залізниця» так і в Одеській дирекції філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» відсутні фахівці з виконання цих робіт.
В приміщеннях пункту обігріву Долинської дистанції колії для працівників, задіяних на очищенні стрілочних переводів від снігу, відсутнє електропостачання, що не дає змогу підключення електроконвекторів.
Не розпочато капітальний ремонт м’якої покрівлі загальною площею 420 кв. м. околодку ПД-8 на ст. Кропивницька Долинської дистанції колії.
Не дає позитивного результату щорічне латання покрівлі гаражів Шевченківської дистанції сигналізації та зв’язку на станції ім. Т. Шевченка (160 кв. м). Покрівля над гаражами та технічним класом для водіїв як протікала, так і протікає, там необхідно встановлювати шатровий дах. Подібні недоліки є також в низці інших виробничих підрозділів.
Президія Дорпрофсожу запропонувала керівництву регіональної філії «Одеська залізниця» у найближчий час вжити заходів щодо завершення робіт з готовності виробничих підрозділів до роботи в зимовий період, про що своєчасно надати відповідну інформацію.